Alla inlägg den 16 februari 2020

Av Monica och Jacob - 16 februari 2020 12:33

Jag och Gösta är levande bevis på att vet man inte hur sjuk man är klarar man det mesta.
Gösta är pigg som få trots cancern och jag har fixat allt runt dödsfallet trots att jag har lunginflammation det fick jag veta i fredags så huvudorsaken till andnöden var inte astman.
Det känns skönt att veta blev lite orolig när inte astmamedicinerna hjälpte och det inte gick att ligga ner några längre stunder.

Det krävdes sex läkare för att ställa diagnosen nu väntar bara en Spirometri och en till lungröntgen sedan ska jag väl bli friskförklarad.

Nu väntar jag bara på att gode mannen och överförmyndaren ska göra årsredovisning så vi kan göra ett arvskifte dom får tre veckor på sej har jag bestämt sedan får advokaten ta tag i det eftersom dom är kända för att dra ut på tiden.

Nya lökar i köksfönstret och denna Afrikanska växt vore något för dej Beate   

Det var allt för idag nu ska jag förutom ett läkarbesök ha en lugn vecka,


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards