Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Isigt

Av Monica och Jacob - 21 mars 2011 15:47

I år tar det tid för isen att gå upp, men man bör nog inte ge sej ut på den nu.


  


 

 

  

I morgon ska vi till veterinären för kontroll av Argos rygg, hoppas att vi får gå ner till 1 tablett varannan dag. Bänken på bilden hoppar han lätt upp och sätter sej på

något som inte gick utan hjälp innan han fick kortison.

TÄNK PÅ DETTA.

Håll aldrig tillbaka en fis.

Då backar den, vandrar längst ryggraden upp till hjärnan och förvandlas till skitsnack.

Så fjärta loss och var en god vän  




 
 
Pennelina

Pennelina

21 mars 2011 16:27

Ha ha, ja goda råd är aldrig att förakta :-D

Då får vi hålla tummarna för Argos!

Kramar <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Vicke

Vicke

21 mars 2011 17:05

nej, nu får man passa sig för vilka isar man kan gå på

http://vickesblandningar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Siv

21 mars 2011 17:58

Vilken snygg kille;-);-)
Ja det har varit en lång vinter nu kan isarna gärna få gå upp.
Håller tummarna för att det blir varannan dag, alltid skönt att få dra ner på medicinen.
HAHA bäst att fjärta av bara hel...e då
Ha en skön kväll, här ska det jobbas
KRAM

 
Ingen bild

Susan

21 mars 2011 18:52

Nej isen vågar jag mig inte ut på nu. HOppas det går bra hos vet / Puss

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

21 mars 2011 20:32

Här har du använt dig av isen på ett bra och ofarligt sätt, mycket vackra bilder och bland de bästa på hundarna, eller?
Jaha, så fick man veta var allt skitsnack kommer ifrån, hehe.

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Beate

Beate

21 mars 2011 20:41

1. Skulle inte ge mig ut på isen över huvudtaget.
2. Argos härliga ögon igen:-)))
3. Så bra och duktig han har blivit gubben. Håller tummarna imorgon.
4. Jag pratar aldrig skit, ha, ha, ha:-))))

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

21 mars 2011 20:51

Nog tar det tid men nu märker man ändå lite resultat. Imorgon skulle det tydligen bli över 10 grader varmt :)
Smält, Smält, Smält, Smält! :)

Bra visdomsord du kommer med.. Man vill ju inte snacka skit!! ;)

Sv. Lite ont i nacken fick jag efter fallet. Men som tur var börjar det kännas bättre nu igen..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

21 mars 2011 22:10

Ja isen ska man verkligen ha respekt för. Går inte gärna ut på någon om jag inte vet den håller för minst en elefant ;)

Håller tummarna för gossen i morgon att han kan äta mindre medicin :)

Sv. Ja dom långhåriga är fina, men själv gillar jag dom korthåriga bättre.

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Ingen bild

Yvonne

22 mars 2011 00:31

lång väntan på våren i år..
tack för goda råd,hi hi
kramizar

 
Madde

Madde

22 mars 2011 08:33

Håller tummarna idag :-)

Isarna är nog riktigt lömska nu skulle jag tro..

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Oldmolly

Oldmolly

22 mars 2011 09:49

Men betänk ändå att en fis som kommer oväntat är pinsam och en fis som läggs av med flit är humor.

http://oldmolly.bloggplatsen.se

 
cat

cat

22 mars 2011 10:34

Vad bra att han kan hoppa upp på bänken nu. Hoppas att han kan minska ner tablettintaget.

Ska försöka att släppa mina fisar fria framöver ;)

http://1bildibland.blogspot.com

 
Ingen bild

JJ

22 mars 2011 19:08

Vad fin han är;-);-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards