Alla inlägg under september 2020

Av Monica och Jacob - 3 september 2020 07:58

Det är mycket tankar just nu vad gäller Mor och Gösta, verkligheten har kommit ikapp en.

Varför ringde man inte när mor låg på sitt yttersta som jag bad dom göra, ville ju ha ett bra slut som jag sa till dom.

Nä man ringer två timmar efter att hon dött, själv var jag ju sjuk då och hade Gösta också så jag orkade inte ta tag i det och nu är det för sent.

Ångrar att jag inte begärde en obduktion för att ta reda på vad hon dog av vet ju att hon absolut inte ville dö och hon fick ju inte komma till sjukhus när hon blev sämre, politiska direktiv tydligen.

Har svårt att släppa tanken på alla gamla som dött pga att dom inte fått vård utan bara som någon bestämt vård i livets slutskede, kan inte se det som något annat än dödshjälp.

Nog med det idag blir Svante åtta månader och dagen till ära hände något jag aldrig trodde skulle hända den billiga halvdöda Lidl blomman jag köpte blommar, den är vacker passionsblomman.



Ha det bra     

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards