Direktlänk till inlägg 4 september 2018

Fina höstdagar

Av Monica och Jacob - 4 september 2018 08:09

Nu är Ebba hos dom andra i fårhagen, själv ska jag strös på andra sidan vägen där kyrkan ligger.
Sedan kan jag gå igen och spöka riktigt för en del utvalda med hela gänget vid min sida HAHA

Det OneMed lyckades skicka i ett paket skickar Landstinget i tre ett för kanyler ett för testremsor och ett för lancetter, hur tänker man här om man nu skulle spara pengar ????
Fast dom har fått upp farten lite denna gång tog det bara en vecka istället för fem

Snart dags att ta sej i kragen och tvätta alla fönster igen, brukar dela upp det på minst två dagar.

En liten kvällsgrogg hos grannen är ju inte helt fel, mycket har man att prata om så här i valtider kan ju lugnt säga att det jäser i folkhemmet tycker nästan alla eller någon anhörig har råkat illa ut pga besparingar i bland annat vård och omsorg.

Detta är Ruby Göstas stora kärlek varje morgon spanar han om hon är ute.

Vem kan bli rädd för en sådan här sötnos   

Ha det bra i det fina höstvädret.

 
 
BP

BP

5 september 2018 20:55

Alltså vart jag ska spridas har jag inte bestämt än. Tyvärr får man inte sprida askan på en fotbollsplan, annars så...

Japp, Landstinget har verkligen rappat på. Det roliga(?) är att testremsorna skickades med tre paket med två dagars mellanrum. Suck. Men det är klart, pappersindustrin ska ju också få leva med all onödig kartong som dessutom ska återvinnas på någon station.Suck
Alltid trevligt med en stänkare hos grannen. Personligen vet jag precis vilka partier jag INTE vill rösta på. Det är betydligt svårare att bestämma vilket parti som ska få min röst.
Jättekul med att Gösta har en flickvän. Då är det bara att sätta igång med du vet vad;-)
Måste medge att Gösta inte ser farlig ut på den bilden. Hans ögon påminner en aning om Argos ögon tycker jag. Nej, här blir inte ens jag rädd;-)

http://bp-computerart.blogspot.se

 
Ingen bild

phia

6 september 2018 07:38

Den där nosen på Gösta skulle jag gärna pussa på.Och valet närmar sig och jag vet var min röstar hamnar.Önskar Er fina dagar på torpet.

Monica och Jacob

11 september 2018 14:07

Kan tala om att han dreglar lite :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards