Alla inlägg den 7 mars 2019

Av Monica och Jacob - 7 mars 2019 08:47

Kalla mej för bakåtsträvare eller vad fan ni vill men så här ska en riktig semla se ut med klippt lock som när jag var barn.

Mitt i allt väderelände finns det glädjeämnen som att Paramount network börjat sända Line of Duty en som vanligt helt outstanding engelsk serie hoppas dom sänder alla säsonger.

Av en för mej mystisk anledning har jag missat säsong 1-3 konstigt eftersom Jacob sett dom.

Även SVT har en godbit i Saknad aldrig glömd även den engelsk.

Det blev vinter igen med riktigt tung blötsnö, mina biceps fick verkligen jobba.

Fina soluppgångar har det varit i alla fall, och Gösta spanar av området så ingen smyger på morsan.

Tur att man har detta att se fram emot om så där en två månader, kolla humlans  pollenstinna ben riktiga påsar den samlat på sej.

Hacke äter talgboll har en hel familj här,  själv äter jag sallad har hittat dressing med mindre tillsatt socker det är lite jobb med att kolla sockerarterna i allt man äter men det gäller att hålla insulindosen nere.

Idag till tandläkaren och lägga i rotfyllningen sedan är det bara att betala med bettskena och allt annat blir det flera tusen som man kunde ha roligare för.

Ha det bra   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards