Alla inlägg den 20 februari 2019

Ont

Av Monica och Jacob - 20 februari 2019 07:07

När nästan alla tänder ömmar och kinden ser ut som en bifftomat i färgen är det dags att kasta in handduken och gå till tandläkaren.
Varför händer allt skit alltid i helgerna, men det gick förvånansvärt fort ringde kl 13 och var hemma kl 14,40 igen.
Bra tandläkare som huserade i källaren i en villa i Solna och allt gick bara på 990 kr inget helgpåslag
När jag varit en duktig flicka fick jag en minisemla, MUMS

Idag ska jag rotfylla tanden något jag inte ser fram emot, hatar denna bedövning som sitter i i timmar och man får lägga om ätandet helt.

Sedan kan man ju alltid hoppas att det hjälper annar får man dra ut tanden och man har man betalat i onödan.

Många sköna tusenlappar som man kunde haft roligare för, subventionerna är ju löjliga bara småsmulor egentligen.

Att ta sej fram här är ett äventyr denna vinter man får hålla sej i träd och grenar även om man har broddar för man har ju ingen lust att sitta bortprioriterad på akuten i flera dagar.

Fina isskulpturer blir det i alla fall och Stures tassavtryck kan nog av någon tas för varg.

Mer matgäster vid fågelrestaurangen, Tofsmesen är en ny bekantskap.

En glad överraskning var att pärlhyacinterna jag fick på alla hjärtans dag är vita.

Ja Beate det är en skogsmus som sitter i talgbollshållaren.

Ha det bra



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards