Alla inlägg den 20 mars 2020

Av Monica och Jacob - 20 mars 2020 12:29


Sture   har egentid med morsan på morgonen det är då jag saknar Gösta   som mest ingen liten blinkande vaktvovve.
Har ju haft fullt upp och inte haft tid att tänka så mycket men nu när allt lugnat ner sej känner jag en enorm saknad.
Att ta bort honom var något av det värsta beslut jag tagit i hela mitt liv och orkar fortfarande inte titta i hans mappar.

Har inte orkat strö honom heller men det ska nog bli i helgen, älskade lilla Gösta alltid så glad.

 

Han växer så det knakar Svante inte gjort inne på 3 dagar duktigt för att bara vara 11 veckor på fredag.
En riktigt lättsam valp har sovit hela nätterna från dag ett.

Förra veckan var han med och hämtade två urnor var på en begravning och i går var han med på bouppteckning.
Har blivit riktigt berest och träffat mycket folk och alla tycker att jag är så söt.

Grannens klagomål hjälpte inte EON flyttade transformatorstationen upp till vändplan och bara några meter från deras veranda.

Den förra ligger i skogsbrynet och störde inte någon varför den nya inte kunde ligga där är det ingen som fattar men man ville väl visa sina muskler, har god lust att köpa några burkar sprayfärg och skriva lite fula ord på arbetarboden.  

Själv är jag sur för man har skövlat och tagit bort alla våra fina körsbärsträd som blommade så fint på våren.

Vi ska återställa säger dom men jag undrar hur fan ska det gå till, detta var ju en skogsstig.

Sture gillar sin nya kompis.

Ha en skön helg  





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards