Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Monica och Jacob - 15 mars 2010 05:42

Hoppas att tandläkaren kan klämma in en i dag, annars får man väl hota med att vända sej till akuten.Jag fattar inte det här var ju så glad och nöjd med att all värk var borta, två månader fick man må bra undrar vad det kostar att bli av med det den här gången.Det slutar väl med att man får sila vatten och bröd som svanarna, dom har inte lärt sej att man inte ska smacka när man äter.

  


  

Den lilla sötnosen är i mitt tycke alldeles för tam,med tanke på vad man sett människor göra mot djur så vore det bra om den var lite mer skygg.


Signe märker man inget  konstigt på förutom knölarna på magen som är 3 st, intalar mej att det är efter stygnen det är lugnast så eftersom det inte finns mer att göra.Fullt ös är det som sagt var så illa kan hon väl knappast må än.

  

Fast man försöker att inte tänka på det ligger det i bakhuvudet och tär nog mer på en en vad man vill erkänna.

Ha en bra måndag  

Bjuder på en liten historia också eftersom jag fått igång funktionen spara som, visst är jag duktig.


En sexåring och en fyraåring sitter på övervåningen i sovrummet. Sexåringen säger "Vet du, jag tror det är dags för oss att börja svära." Fyraåringen nickar och håller med. Sexåringen fortsätter "När vi går ner och äter frukost tänker jag säga något med helvete och du kan säga något med fan."

Fyraåringen håller entusiastiskt med. När modern kommer in i köket och frågar sexåringen vad han vill ha till frukost svarar han "Men för helvete morsan, du vet ju att jag vill ha Havrefras och mjölk!"

SMACK! Han flyger ut ur stolen, snubblar omkring i köket, ner på golvet, och sedan upp på övervåningen som en raket, gråtandes medan hans mor förföljer honom och slår honom i rumpan för varje steg han tar. Hans mor låser rummet och skriker "Du kan stanna där tills du har vett nog och jag släpper ut dig igen!"

Hon går sedan ner igen, tittar strängt på fyraåringen och frågar honom "Nå, vad vill DU ha till frukost då, min unge man?"

"Jag vet inte" svarade han "men du kan ge dig fan på att det inte är Havrefras i alla fall!"


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards