Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Monica och Jacob - 5 augusti 2010 07:00

  

Den söta lilla hunden adopterad från Vickes blogg. kunde ju inte låta bli vilket ni säkert förstår.

Börjar med något roligt, tyckte jag i alla fall Cirkus Jacob utan skyddsnät  

  

Man ska inte vara glupsk, Jacob tappade ett chips på golvet och tog upp ett blomblad istället och började tugga på. Någon började spotta   och fräsa kan jag tala om och jag fick dagens garv    

Säg den glädje som varar, får snart spel på tele2 och deras dekodrar. Mor ringde mej i går kväll och fick inte igång betalkanalerna igen, utan bara gratisutbudet som ligger på det analoga nätet. Stor katastrof missade både Dr Phil och Glamor (blääääääääää) tur att smaken är olika måste jag säga. Satt här hemma och funderade som professor Balthazar och det gick upp ett Liljeholmens, ut med Bettan(Volvo) och pelle i botten mot Täby. In rusar dottern som ett jehu, trycker på fjärrkontrollens AV-knapp och som i en saga kommer bild och ljud från betalkanalerna. Lilla mor ser på mej som om jag vore tidernas Einstein vilket värmer, och någon gång ska man väl ha lite tur också. Världens bästa Ohlsson åkte hem och mådde bra måste jag säga. Jag vet snart inte hur många ggr jag varit och sparkat igån dekodern, att be dom om hjälp kostar över 600 kronor oförskämt tycker jag när skiten inte funkar som det ska.Och hur ska alla dom äldre som bor i föreningen fatta sej på alla fel som kan uppstå, gången innan hade dom uppgraderat boxarna och man var tvungen att göra en omsökning  .

  

I år har man inte slagit vassen som växer på vägen ner till viken, en riktig djungel är det som synes.

   

Ett gammalt foto till, denna gång med Jacob och morfar "Nej morfar var inte färgad"   

  

Av Monica och Jacob - 5 augusti 2010 06:45

TEMA FREDAG # KONST

     

Att göra konst av sina foton i ett program är kul.

För att se fler bidrag http://sinneskatten.blogspot.com/

Av Monica och Jacob - 5 augusti 2010 04:45

MACRO LOVERS # 34

  

Även en vissnande Hibiskusblomma kan vara vacker.

  

Snårvindan ett marktäckande ogräs med enormt vackra blommor.

För att se flera bidrag http://macros.blogg.se/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards