Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Nervös

Av Monica och Jacob - 13 februari 2011 06:32

Nu börjar nerverna ge sej till känna blä  med smått illamående och rastlöshet, bara 2 dagar kvar nu.

  


  


  


  

All den här snön kunde man klarat sej utan och ingen har gått på stigarna fast det var så fint i går. Jag hade väntat mej att någon annan skulle trampa upp dom åt mej men ingen har gett sej in i skogen inte ens skidåkarna, tänk att man ska behöva göra allt själv  

Nu bär det snart av till Täby med lite förnödenheter till lilla Mor  

Ha en skön söndag  

 
 
Ingen bild

Siv

13 februari 2011 07:12

Det finns dom som njuter av snön ser jag hihi
Förstår att du är nervig men det går säkert bra, men man tycker ju att det är onödigt att den skulle poppa upp igen;-(
Ha en skön söndag/KRAM KRAM

 
Madde

Madde

13 februari 2011 08:22

Henke gick först i våran skog, Leffe fick släpa runt henke i expanderlina och sele :-)

Håller tummarna till tisdag!

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Ingen bild

Ingegerd

13 februari 2011 08:48

Usch ja, man tycker så synd om sin hund vid sådana här tillfällen. Så fina bilder på ert hus, visst är det bekvämt med enplan, både för två- och fyrbenta.

 
Pennelina

Pennelina

13 februari 2011 09:35

Jag gillar att få mer snö kring huset nu när det blev så pass kallt - annars hade det varit grymt kallt här inne :-D

Kramar från mig <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

13 februari 2011 10:02

Förstår du är nervös, men det kommer säkert gå bra :)

Visst är det väl vackert med snön, i alla fall när solen skiner :) Men hade det behövt komma så mycke igen :( Vi har ju börjat om helt från början igen :( Dom ända som trivs med att snön kom verkar vara hundarna ;)

Ha en skön söndag.

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Ingen bild

JJ

13 februari 2011 10:08

Vet hur det känns;-( klart det går bra tummhållningen fortsätter;-)

 
Glimz

Glimz

13 februari 2011 10:40

Det hade räckt, helt klart. Men det helt plötsligt såg det renare ut ute, inte så svart å skitigt. Men det hade ju inte behövt komma flera meter snö, ja jag överdriver *asg*, men det känns ju så :(
Sv; Exakt så tänkte jag när jag kom ner! Funderade som sagt starkt på att låsa in mig, ligga i solarium & läsa på om Bali. För det var bra slitigt att få till allt. Det var väl värt mödan när jag väl kom ner! En goo söndag till dig & jag vill att tisdag skall komma fort så den dagen är klar.
KRAM!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Junitjej

Junitjej

13 februari 2011 15:28

Två dagar kvar till vad?
Nu har jag äntligen lagt till din blogg på Bloglovin. Nu finns det ingen chans att jag glömmer av att kommentera din trevliga blogg.

http://junitjejen.se

 
Sussi

Sussi

13 februari 2011 18:36

Vilket fint hus ni har. Det ser ganska nytt ut?

Ja du, den här snön hade jag verkligen klarat mig utan. Funderar på att sätta ut en annons på blocket.. Snö bortskänkes.. ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

13 februari 2011 23:02

jobbat hela helgen och lägger mig till ro och läser ikkapp din blogg,lysnar på bra musik(även jag uppfödd med lee)tvi vale för kylan(kommande elräkning) och snön.
Mysig nattbild med snö och fina bilder på flocken i dagsljus.
Kram och håller tummisar i två dar.
kramkramkram

 
Ingen bild

Malin

14 februari 2011 07:12

Håller tummarna för att det går bra för er!

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

15 februari 2011 08:34

Nervös...vad har jag missat här nu då?:-(

http://barasaras.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards