Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Livet går vidare

Av Monica och Jacob - 11 september 2011 05:48

Min tå har varit riktigt snäll har inte tagit en enda värktablett faktiskt vilket jag kallt hade räknat med att behöva, ja vet inte men kärringen kanske består av dökött nu för tiden  I morgon ska jag vara hos sköterskan kl åtta för ny omläggning, undrar hur många ggr jag får gå, det är ju ingen höjdarplats att vara på i förkylningstider.

Sommaren håller sej kvar i trädgården det blommar lite överallt.




Åkeröäpplena är stora o fina dags att plocka ner dom snart.       


Ibland kommer körarna av svårmod och tankarna på om jag kunnat göra mer för Argos  , men jag vet ju innerst inne att jag gjorde rätt man måste kunna släppa taget när det är dags    

Ha en skön söndag  





 
 
Ingen bild

Siv

11 september 2011 08:14

Visst gjorde du rätt men jag vet ju också hur tankarna går.
Fina kollage, ja än är inte vintern här, hoppas på en mild sådan. Bra att tån hållt sej lugn över helgen;-)
Ha en bra dag/Bamsekram

 
Pennelina

Pennelina

11 september 2011 08:44

Kramar <3<3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Ingen bild

Pia

11 september 2011 15:23

HAHAHA Lite dökött har vi väl alla:)) Men va skönt att det inte gör så ont. Annnars får du väl be Jacob bära dej som en Prinsessa:)))Det skulle jag vilja se i alla fall:)) Kram Kram

 
Beate

Beate

11 september 2011 15:23

Om dökött är det du består av så tacka och buga. Jag menar om det betyder smärtfritt så - bingo! Dessutom syns det ju inte utanpå!!!
Ställ dig vid sidan om alla nysande patienter och håll en näsduk framför munnen, löjligt jag vet, men jag gör så. Struntar i vad folk tycker om tanten.
Vilken underbar blomsterkavalkad du har i din trädgård!!! Avis;-)
Du gjorde helt rätt med Argos!!! Minns han med glädje... det gör hundrädda jag iaf:-)

http://bp-computerart.blogspot.combf

 
Ninz

Ninz

11 september 2011 19:40

Nu snackar vi blomster i full prakt i trädgården, snyggt! Inte tänka för mycket, det gör ont i hjärtat då vännen, jätte ont å tårarna rinner :(
Sv; Jag är nog lite smått crazy *asg* å Von Fjärt oxå :D *love*
KRAAAAAM!!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Viktkamp

Viktkamp

11 september 2011 22:27

Vackra bilder =)

http://viktkamp.webblogg.se

 
Ingen bild

Susan

12 september 2011 00:00

Skönt att det läker bra. Vackra bilder och äpplet har jag lust att ta en tugga av :):.
Önskar en fin vecka / Kram

 
Ingen bild

Yvonne

12 september 2011 00:31

ohh du gjorde mer än vad många andra skulle ha gjort,
Fina blombilder och lycka till med tån,
Bästa kramar o gillar din blogg med dina tankar o ord,

 
Sussi

Sussi

12 september 2011 20:13

Härligt att tån är snäll mot dig ;)
Det blommar otroligt mycket i trädgården för tillfället. Vet inte om det brukar göra det i mitten av september annars.. Antagligen men man kommer väl bara inte ihåg det..

Som du skriver så gjorde du allt du kunde för Argos. Man måste veta när det är dags att släppa taget och inte fortsätta i onödan så hunden lider. Han fick en riktigt bra sistatid med sin familj..

Kramisar från oss

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards