Direktlänk till inlägg 29 november 2015

Helgbilden

Av Monica och Jacob - 29 november 2015 17:28

HELGBILDEN

Idag kålpudding med lingon   

http://maritjohansson.se/blogg/

 
 
BP

BP

29 november 2015 18:07

Yummie, yummie. Älskar kålpudding som jag inte ätit på år och dag. Det finns ju knappt några restauranger kvar som serverar hederlig svensk husmanskost. Tack för att du delar med dig och får mig att dregla:-)

http://-computerart.blogspot.se

 
Violen på Brandholmen

Violen på Brandholmen

29 november 2015 18:16

Tur att jag just har ätit middag! Kålpudding är jättegott men jag lagar det alltför sällan!
Ha en skön kväll! Nu ska jag slappa!

http://brandholmen.blogspot.se

 
KajsaLisa

KajsaLisa

30 november 2015 11:16

Ser gott ut :)

http://kajsalisa.com

 
cat

cat

30 november 2015 11:26

Jag misstänker att ni hade en trevlig helgmiddag :-)

http://1bildibland.blogspot.se

 
Anita Malta

Anita Malta

30 november 2015 12:20

Har visserligen inte ätit frukost ännu !! men det där ser väldigt frestande ut !
Ett perfekt middagstips för vi behöver verkligen lite variation nu här hemma :-) Kålpudding har jag inte ätit på flera år och är väl ganska lättlagat.
Ha en riktigt fin fortsatt vecka Monica med vovvar och Jacob !!!! ...och jag hoppas tanden slutat bråka !

http://maltanita.com

Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards