Direktlänk till inlägg 24 maj 2018

Bättre men inte bra

Av Monica och Jacob - 24 maj 2018 07:27

Härligt att kunna hänga ut tvätten igen, konstigt det är bara Maja och jag som gör det resten använder väl torktummlaren även på sommaren så mycket för det miljötänket HAHA

Tvätten luktar underbart utan allt sköljmedel när man tar in den så det är bara fördelar.

Bilen gick igenom besiktningen i år igen, fast man sköter service mm är man alltid lite orolig.

Tre besök och det har blivit mycket bättre dock inte helt bra, börjar värka klockan tre varje natt vilket går över när jag går upp men det kan jag leva med så länge jag kan gå utan att det känns som om någon sticker en kniv i skenbenet.

När man fyller år och ser en blompotta innanför grinden kan man inte bli annat än bra.

Man blir less på denna utveckling, hela stigen förstörd södergrävda rötter överallt som man kan snava över och som grädde på moset har idioterna lagt ner elledningen till masten på marken får väl ringa innan något av alla barn som leker och cyklar i skogen råkar illa ut.

Ha det bra :)


  

 
 
Ingen bild

Jacob

24 maj 2018 15:23

Det är inte underligt att du har smärtor i skenbenet,du har ju kört tunnelbanetåg haha.

Monica och Jacob

24 maj 2018 15:44

Du är rolig du HAHA
PUSS

 
BP

BP

24 maj 2018 22:30

Lufttorkad tvätt är det bästa jag vet. Som du säger så är lukten helt oslagbar:-)
Kul att naprapatbehandlingen verkar ge resultat. Jag gjorde också ett besök hos en naprapat i veckan (det första sedan jag spelade fotboll), och gör ytterligare ett imorgon. Troligen fler nästa vecka. De kan verkligen sin sak. Även jag blev bättre redan efter första behandlingen. Nåt muskelfäste mellan skulderbladet och ryggraden.
Grattis till att Mercan gick genom bilprovningen (ser ut som Opus i Vallentuna) och även stort GRATTIS till dig i efterskott.
Vad är elkabeln till för? En 5G-mast eller?!
Ha det gott i det härliga vädret och ha en skön helg!

http://bp-computerart.blogspot.se

 
Violen på Brandholmen

Violen på Brandholmen

29 maj 2018 09:43

Ett något försenat GRATTIS! Skönt att du blir bättre i benet, naprapaten kan visst sitt jobb! Det där med soltorkad tvätt låter underbart, det är länge sedan jag hade sådana möjligheter!
Ha det bra och var rädd om dig!

http://brandholmen.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards