Alla inlägg den 21 januari 2019

Av Monica och Jacob - 21 januari 2019 08:58

Nu har jag brutit med mor det känns inte alls bra men var något jag måste göra.

Det har hänt en massa saker dom senaste åren bland annat skickade hon hit polisen när hon inte fick tag i oss hur hon lyckades med det i polisbristens Sverige är ofattbart.

Blev till slut rädd för att vi skulle vara ute och polisen bröt sej in och sköt hundarna för att kunna genomsöka huset, var på väg att försöka skaffa ett kontaktförbud för att slippa vara orolig.

Att be dom att inte åka hit gick ju inte eftersom dom måste tro på hennes rövarhistorier det kunde ju vara något.

Snabbt jobbat på tre dagar kom ersättningen bra där Santa Maria.

Galningarna trotsar både snö och kyla, härligt att dom trivs så bra ihop men Gösta älskar allt vad hundar heter förutom en tjurig Colliekärring och en Samojedhane som vill klå upp honom.

Björktrasten ser lite eländig ut kanske dags att dra sej söder ut, stenknäcken däremot verkar gilla kylan.

Blodmånen blev en besvikelse här ute liten och inte alls så röd så det blev inga bilder, lite surt men jag är ju i alla fall uppe tidigt värre för dom som ställt klockan för att fota.

Ni får se en bild av Halon ovanför vårt hus 2010 istället, hade aldrig sett något liknande och tankarna kom är det utomjordingar som strålar upp Jacob tro HAHA en riktig upplevelse.

Har nog alltid varit lite annorlunda när andra tonårskex läste Mitt livs novell (tror jag den hette) och lyssnade på Hep Stars lyssnade jag på Swamp Rockaren Tony Joe och lånade pappas Kriminal journal.
LP:n kom 1968 och inte 1979.

https://www.youtube.com/watch?v=NXM4evukzj0

Ha en skön vecka

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards