Alla inlägg den 15 januari 2019

Av Monica och Jacob - 15 januari 2019 13:51

  

Jag är världens sämsta dotter och sitter bara och önskar livet ur henne det vet hon minsann, allt är fel och hon önskar att jag aldrig fötts eftersom hon hatade både mej och min far.
Frågan är nu om jag måste förbjuda dom att hjälpa henne att ringa mej känns ju inte bra det heller men jag mår bara dåligt varje gång telefonen ringer, det var ju bra ett tag men nu är det värre än någonsin.

Hade väl aldrig i min vildaste fantasi trott att det skulle sluta så här

Den högra främre delen av pannloben reglerar känslor som irritation, ilska, rädsla, sorg eller depression på min mor har den stora skador efter sista stroken.

Får trösta mej med foton på lilla Kajsa som tar en morgondusch under sprinklern på golfbanan.

Julen har dansat ut och våren dansat in så mysigt varje år att ha krokus mm i köksfönstret.

I går skulle vi äta tortillas men hu vad mögliga dom var, ska bli kul att se vad och om vi får någon ersättning.

Rolig och god presentchoklad att ge goda vänner som inte tar Me Too på blodigt allvar.

Efter ett tag tröttnar han på att leva om hos veterinären och lägger sej tillräckligt länge för att jag ska hinna fota honom, lilla gubben Sture så söt fast han har grisiga ögon.

Ha det bra  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards