Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Tandvärk eller vad det är

Av Monica och Jacob - 14 mars 2010 06:01

Så var det dax igen, det räckte inte med att lägga ut 20.000 på tänderna för nu har det börjat mola igen  . Är det något skit igen blir det sprängdeg   och sedan går jag till tillvaratagna effekter och köper mej en bättre begagnad lösgom.

Snön börjar smälta undan lite nu sjunker man bara ner till låret någon är ju klyftig och har skaffat sej snöskor

  

eller kan det vara tennisracketar

  

Dom flesta spåren är efter svanarna, men igår när vi kom ner på morgonen var dom inte där utan stranden var full av svarta labbar 7 st tror jag det var måste varit någon med kennel.  

Polisen hade kontroll på 276:an och Sjökarbyvägen, tur man kör laglydigt vilket inte alla gör dom hade fullt upp poliserna.Den här gången hade dom ställt sej väldigt strategiskt måste jag säga,man såg många bromsljus tändas när man tittade i backspegeln.

I dag får det bli en lugn dag, måste peppa upp mej inför samtalet med tandläkaren i morgon.

  

Torpets tre Gracer  

Ha en skön söndag  

 
 
Ingen bild

Siv

14 mars 2010 06:28

Ja du dessa tänder det där med sprängdeg låter intressant, det går ju fortare allt på en gång och sedan är det bra;-)
Söta flickor.
Ha det/Kram o Nattinatti

 
Ingen bild

Snuffsan

14 mars 2010 07:16

God morgon,ja vad det nu är så var det riktiga fotavtryck.
Dom är luriga ibland poliserna;-(
Ha det.

 
Malin

Malin

14 mars 2010 07:47

Neeej! Inte dom dära tänderna igen!
Ryck ut dom & sätt in löständer :)

kram

http://pipi.info.se

 
Glimz

Glimz

14 mars 2010 08:21

Å fyyy hundan, det där låter inte billigt. Tänder är verkligen kostsamt! Hoppas verkligen inte att det är något superknasit så du måste lägga ut dyra pengar igen. Usch, lider med dig.
En härlig solig & fin dag till dig o det dina :)

Sv; Hoppas verkligen att dem har kunskapen om hjärt- & lungräddning. Det kändes som om jag bokstavligen höll på att dö! Förstår inte att jag kunde anmäla mig till något dyligt & om jag gör det någon mer gång? Vet inte, måste tänka efter vad det är jag håller på med. Börjar jag med detta, då tänker jag verkligen inte gå på nåt gym, som inte ger nåt (upptäckte jag nu), nå mer än muskler. Upptäckte dock att konditionen är det absolut viktigaste av ALLT. Muskler i all ära, tight kropp, visst :) Men dit igen......vet inte......Denna gången tänker jag efter före

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

14 mars 2010 09:12

Vad tråkigt att du har tandvärk trots så mycket utlagt. Hoppas det inte är nåt allvarligare och dyrare den här gången. Jag är lite av den uppfattningen som du är. Det är ju bara en engångskosnad med löständer hihi

Vilken tid det tar för snön att smälta!! Det spelar ingen roll om det är sol 4:e dagen i rad. Det har bara smält ca 15 cm. Det är hur mycket som helst kvar... Jag vill ha vår NU!!!

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

14 mars 2010 13:03

Utlägg på sina tänder verkar vara en evighetshistoria,grr
Nånting i Ebbas ansiktsutryck påminner mig om Zimba.
mys pys..
Ha en trevlig söndag i solen.
Kram

 
Ingen bild

draken

14 mars 2010 17:46

kram

 
oldmolly

oldmolly

14 mars 2010 18:40

Huva!
Nämn inte ordet tandläkare, när jag är i närheten.

http://oldmolly.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

14 mars 2010 20:18

Jag om någon vet vad tandvärk är. Så jag förstår att du har det förjävligt nu. Be din tandläkare skriva ut citodon så du har hemma. Det är det enda som hjälper. Hoppas du snart får hjälp. Kramar

http://blogg.fotograflinda.se

 
Ingen bild

Siv

15 mars 2010 05:05

Hoppas du får tag i tandläkaren idag och att natten varit
lugn. -9 tur att man får gå hem och lägga sej.
Ha det/KRAMEN

 
Ingen bild

Monica

15 mars 2010 07:14

Tack till er allihop nya som gamla läsare som orkar läsa om följetongen "mina tänder"
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards