Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Provar Zoomen

Av Monica och Jacob - 21 augusti 2010 11:03

Wow     reklam för alla kvinnor en stor eloge till Fritidsresor    http://www.fritidsresor.se/film/?view=1&media=ggtpQTVdDAk0WumBkFhL2w

Det skulle gå att bädda in den men det gick ju inte blev bara en tom ruta så jag har lagt in länken istället.

Den här ska jag sitta och dregla över några dagar, lite äldre( = lagom krispig) har han ju blivit men oj så läcker, Jacob var genast där och hackade han har ju blivit gammal och tjock vet inte vad han tittar med för ögon.


Nu börjar pajkastningen för fullt inför valet, hoppas bara inte att pensionärerna i storstäderna går på det här med skattesänkning från dom Röd-Gröna. Visst kan det bli det med ett par hundra i månaden men sedan slår dom till med förmögenhetsskatt på boendet med runt 1000 kr i månaden för normalvillan = 800 minus i månaden i plånboken det är inte lite pengar det.


I dag var vi ner till vattnet för att testa Zoomen på kameran.

     

Som synes funkade den bra

  

Argos blev nyfiken på något som stod på klippan

   


   

Vilket visade sej vara en trasig solstol som någon inte orkat ta med sej hem igen.

  

Nu är stranden vår igen

  

Lugnt och skönt blir det när skolorna börjar

  

Snygg galjonsfigur.

Ha en skön lördag  




 
 
Vicke

Vicke

21 augusti 2010 11:06

jag ser ingen bild

http://vickesblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Siv

21 augusti 2010 12:16

YES YES YES här snackar vi reklam, mums
Nu ska vi ut och åka båt, skärgårdsmiddag är ju inte helt fel eller hur.
Ha en skön lördag;-)

 
Rantamor-På Näthinnan

Rantamor-På Näthinnan

21 augusti 2010 12:44

Förresten du vad har du köpt för kamera...har nog missat d ????
Vilken bra zoom.

Ha en bra lördag och tack för mumsbiten....

http://rantamor.blogspot.com

 
Vicke

Vicke

21 augusti 2010 12:59

du får lägga upp något som jag kan titta på också

http://vickesblogg.bloggplatsen.se

 
Beate

Beate

21 augusti 2010 13:13

Mums för reklamen:-) Å vilket underbart ställe du bor på!!! Egen strand, Finlandsbåtarna som kör förbi. Ja väljer man bo på landet så har ni ju det ideala ställe.

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

21 augusti 2010 13:15

Ja visst är det kul att testa kameran lite. Vad skönt med en egen strand :) Synd bara att det börjar bli lite kallt snart :(

Ha er en skön lördag, snart slutar jag jobbet vilket är kanon :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Ingen bild

Phia

21 augusti 2010 14:14

Fina bilder...Trevlig lördag önskas Er./Phia,Tony och Bamse(the cat)

Monica och Jacob

21 augusti 2010 18:02

Det samma;-)

 
Vicke

Vicke

21 augusti 2010 19:21

det var många fina bilder igen, ha en trevlig kväll nu

http://vickesblogg.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

21 augusti 2010 20:01

Ögon godis, ja tackar!! Bra zoom du har på kameran :) En gooo fortsättning på denna lördag
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

21 augusti 2010 21:57

gillade din R blogg.Ögon godis = nice
fin fina zoom bilder och visst är det kul att leka
fotosemiproffs,jag som gillar bilder av alla de slag får nu frossa i din blogg.
Kraam

 
Noomi

Noomi

21 augusti 2010 23:31

Skönt att ha återtagit stranden kan jag tro. Om bara folk kunde ta med sig sina prylar också så vore det väl ännu bättre...
Zoomen tycks ju funka finfint ;) Antar att vi också passerade era fina klippor med finlandsfärjan förra veckan :)
Kram

http://www.dizzyweb.se

 
Vicke

Vicke

22 augusti 2010 05:23

Inget nytt på denna front, ha en fin dag nu

http://vickesblogg.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

22 augusti 2010 10:45

Och nu kommer jag då.. Som inte vet vem personen i reklamen var. Kände igen rösten men inte ansiket? Fast visst, reklamen var ju riktigt bra :)

Skönt att stranden är er igen. Skönt att kunna bada när vovvarna vill :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Av Monica och Jacob - Onsdag 20 mars 11:00

I går var det dags för en spruta i ögat igen, är så glad att jag har råd med detta nu när dom röd-gröna i regionen håller på att slakta hela sjukvården undrar hur länge hjälpmedel i hemmet kommer att vara gratis är väl bara en tidsfråga. Eftersom j...

Av Monica och Jacob - Måndag 19 feb 17:15

Hu förra veckan var det riktig vinter här, fick skotta varje morgon och under all snö var isgatan kvar så man fick verkligen se sej för.         Nu har det tinat bort lite is men man får fortfarande se sej för, vore en katastrof om jag skull...

Av Monica och Jacob - Lördag 3 feb 16:03

Man har fått motion i vinter, snön har ju vräkt ner. Medan jag skottat har hundarna motionerat sej vilket ju inte är så tokigt.     Nu är det mindre roligt med all is man får gå försiktigt och se sej för har ju ingen större lust att hamna på...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards