Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Boxer

Av Monica och Jacob - 13 januari 2011 15:15

I decimeter snö till vem behövde det då, det värsta är att under den är det blankis på flera ställen. Argos hade kunnat kvala in till Let´s Dance i går kväll när jag skottade hos grannen, vilken benföring släng dej i väggen Ranelid  


3:an 5:an 8:an och TV4 sport blev svarta i går har inte hänt på länge nu så vi väntade men i morse var det fortfarande svart. Drar mej för att ringa eftersom jag förra gången råkade ut för en som inte kunde stava till Serviceminded, ojojoj vilken häxa där låg man i lä nästan så att hon trampade ner mej i stövelskaften. Hade spottat upp mej riktigt inför dagens samtal och möts av INGET MOTSTÅND ALLS  va hade Boxer lobotomerat personalen på kundtjänst tro. Nå ja efter att ha fått kundnr och personnr så ville hon även ha kortnr, va har du inte det jo men jag måste veta att det stämmer så du har rätt kort. JAHA varför skulle jag inte ha det kan man ju fråga sej, har någon varit och bytt. Ja det var bara att flytta fram allt och plocka upp boxen och dra ur kortet ge henne numret och så tryckte hon på en knapp och simsalabim hade vi ett komplett programutbud igen. Lurt är det, eller har dom tacklat av brukar ju alltid säga att det är fel på vår antenn,tv o box för dom har ju aldrig något fel men inte ett ljud i dag.

 

Kajsa

Ha en bra dag  


En sann historia

Fem kirurger diskuterar vilka patienter som är bäst att operera.
 
Den första kirurgen säger:
Jag gillar att ha revisorer på operationsbordet eftersom när du öppnar dem är allt inuti numrerat.
 
Den andra svarar:
Jo, men du skulle pröva elektriker! Allt inuti dem är färgkodat.
 
Den tredje kirurgen säger:
Nej, jag tycker verkligen att bibliotekarier är bäst, allt inuti dem ligger i alfabetisk ordning.
 
Den fjärde kirurgen bryter in:
Vet ni, jag gillar hantverkare. Killarna har alltid förståelse när det blir några delar över i slutet 

och när arbetet tar längre tid än vad du har sagt från början.
 
Den femte kirurgen får alla att bli tysta när han konstaterar: 
Ni har fel allihopa. Politikerna och cheferna här i landstinget är de som är lättast att operera.

De har ingen hjärna, inget hjärta, ingen stake och inte någon ryggrad.

Dessutom finns det bara två rörliga delar, munnen och röven, och det spelar ingen roll om du byter plats på dem.      

 
 
Ingen bild

Siv

13 januari 2011 15:15

Ja det är surt att möta sin överman HAHA, jag vet ju att du som jag inte skulle vilja byta jobb med dom.
Skönt att det går så bra som det går för Argos, blir bättre när snön smälter och det blir vår.
Ännu en sanning om politiker Hihi
KRAM

 
Ingen bild

Yvonne

13 januari 2011 15:27

ha ha ,har hänt mig med.dom kanalerna hade tappat signalen och dom aktiverade i gång dom via ett samtal.sicka luringar
Kramen

 
Vicke

Vicke

13 januari 2011 19:53

hahaha, den var inte dum, ha en fin kväll nu

http://animeraigimp.bloggplatsen.se

 
Sinna

Sinna

13 januari 2011 20:09

AGARV...Vilken superbra historia!! Tack så mycket för den :-)
Kram Sinna

http://sinnasidan.blogspot.com

 
Beate

Beate

13 januari 2011 21:47

Usch, det måste ha svidit att inte få sina fördomar bekräftade;-) Innan vi fick det nya kortet hos ComHem så hade vi ett liknande samtal med deras kundservice... Hade också laddat upp för - ja du vet - samma sak som hos dig. Usch, vad besviken man blir - förutom att det ju är bra med att man få kanalerna tillbaka;-)

ASG, ASG, ASG över kirurgerna - trots att det är sant. Japp, fördomen är bekräftad här;-)

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Glimz

Glimz

13 januari 2011 21:53

Vad i hela friden, inget motstånd? Nu har dem slagit sig på något hårt, eller rent av, service tänk!
HAHAHAHA!! Sååå sant som det är skrivet HAHAHA :)
KRAM :D

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Susan

13 januari 2011 23:09

När du ringde blinkade en röd lampa "varning för hormon kvinna" så samtalet kopplades till en extremt timid telefonist som gått konflikthanterings kurs i 3 år ;) *S*....budade hon inte över ngr semlor ? Skulle jag annrs ringa och klaga på ha ha.
Puss

 
Ingen bild

Phia

14 januari 2011 06:32

Tassar in på Torpet och önskar Er en trevlig helg.

 
Madde

Madde

14 januari 2011 08:30

*ASG*
Älskar historian, den verkligen stämde *S*

Ha en fin helg!

http://schaferlyan.blogspot.com

 
cat

cat

14 januari 2011 17:37

He he ja den historien har helt klart sin poäng :)

Så söt hon är i sin korg.

http://1bildibland.blogspot.com

 
martina

martina

14 januari 2011 19:34

vilka söta hundar :D älskar schäfer själv har jag en cocker spaniel och labdrador/stövare

kolla gärna min blogg :P

http://fabolousa.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

14 januari 2011 19:39

Den dansen skulle jag velat sett! Den såg nog säkert minst lika rolig ut som min ner till bilen då benen for både till höger och vänster. Bambi på hal is ;)

Nämen.. Har Boxer lyckats hitta en person med servicekänsla.. Grattis till dom! ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Pysselfarmor

Pysselfarmor

14 januari 2011 23:00

Vilka historier du bjuder på!!!

Men en fråga från mig som är så nyfiken av mig
hur är det med Arkas?

http://pysselfarmorsbilder.blogspot.com/2011/01/at

 
Glimz

Glimz

15 januari 2011 00:34

Sv; Om jag det ändå vore så att jag hade dubbelklickat. Då jag sitter på en Mac, så går det inte (den har inte högerklick funktionen), utan måste anväda sig av "bulle" "c" funktionen & det kan bara bli ett =D Hoppas du fixar det utan dem problemen jag har haft *ler* En gooo kväller till dig!
KRAM

http://ninz.bloggagratis.se

 
junitjej

junitjej

15 januari 2011 08:52

Ha! Ha! Historien var riktigtkul!
Här har vi fått ännu mer snö idag, lördag. När ska det sluta komma snö?

http://junitjejen.se

 
Vicke

Vicke

15 januari 2011 09:35

jag hoppas att du får en trevlig helg

http://animeraigimp.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards