Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

Haha

Av Monica och Jacob - 10 februari 2011 08:49

  

Visste ni detta??  Skälet till kvinnors ökande alkoholkonsumtion är nu hittad! 
Dagens trosskydd har så stor uppsugningsförmåga att vi blir torra i halsen. 
Sprid detta vidare till alla kvinnor så vi slipper ha dåligt samvete för allt gott vin vi dricker!!

      

 
 
Pennelina

Pennelina

10 februari 2011 09:29

Ha ha ha... Då ska man inte använda tygbindor, som jag gör - för då blir man bara sugen på vatten ;-)

Kramar <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Sinna

Sinna

10 februari 2011 09:56

Asgarv!! Tack för den :-)
Hoppas att det är OK med Argos.
Kram Sinna

http://sinnasidan.blogspot.com

 
Ingen bild

Yvonne

10 februari 2011 10:52

mohahahahaa
ja det är ju logiskt.Riktigt fyndigt skrivet.
Kram kram

 
Beate

Beate

10 februari 2011 11:29

Nu förstår jag;-) Så bra att veta:-))) ASG

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Ingen bild

JJ

10 februari 2011 11:47

HAHAHA är det därför, kan ju vara bra att veta.

 
Sarah

Sarah

10 februari 2011 15:39

*asg* Bra att veta!

http://starlet83.bloggplatsen.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

10 februari 2011 17:56

Dagens...då fattar jag ingenting!;-)

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

10 februari 2011 19:13

*ASG* Den var bra =)

Människan i min blogg är bara för mycket, undrar vad man egentligen får ut att spy galla över någon helt annonymt?

http://schaferlyan.blogspot.com

Monica och Jacob

10 februari 2011 19:18

Taskig dag kanske, men den första kommentaren om vit schäfer var ju riktigt fyndig jag blev full i skratt faktiskt.
Nä ärligt så fattar jag inte, själv skulle jag aldrig komma på tanken. Men det finns ju ena riktiga knäppgökar där ute.
Har du stampat ner Henke i köksgolvet nu;-)

 
Sussi

Sussi

10 februari 2011 20:39

hahaha då ska jag genast sluta ha dåligt samvete ;)

Såg att du låst inlägget om Argos. Jag är lite nyfiken att få läsa då jag följt det hela vägen men vill du inte ge mig lösenordet så förstår jag. Det är ditt val..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

10 februari 2011 21:16

Så sött =) Tusen tack för att du fick mig att dra på smilbanden, det behövdes! =)
Sv; Företaget går bra. Nu är det "överflödigt" folk som får gå, det kallas visst för centralisering, det innebär att folk ifrån andra länder sköter om göromålen remote, då spar man mycket pengar & vi/jag blir av med mycket bra arbetskollegor :( Men idag mår jag bättre än igår =) En fin kväll till dig!
KRAM!!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

11 februari 2011 14:48

Tittar in en snabbis för att ge dig min mailadress sussi.tibble@gmail.com
Kommer in igen lite senare ikväll och läser lite mer :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Av Monica och Jacob - Onsdag 20 mars 11:00

I går var det dags för en spruta i ögat igen, är så glad att jag har råd med detta nu när dom röd-gröna i regionen håller på att slakta hela sjukvården undrar hur länge hjälpmedel i hemmet kommer att vara gratis är väl bara en tidsfråga. Eftersom j...

Av Monica och Jacob - Måndag 19 feb 17:15

Hu förra veckan var det riktig vinter här, fick skotta varje morgon och under all snö var isgatan kvar så man fick verkligen se sej för.         Nu har det tinat bort lite is men man får fortfarande se sej för, vore en katastrof om jag skull...

Av Monica och Jacob - Lördag 3 feb 16:03

Man har fått motion i vinter, snön har ju vräkt ner. Medan jag skottat har hundarna motionerat sej vilket ju inte är så tokigt.     Nu är det mindre roligt med all is man får gå försiktigt och se sej för har ju ingen större lust att hamna på...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards