Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Mina älsklingar

Av Monica och Jacob - 19 oktober 2011 07:19

Saknar mina killar   så, visst var jag sur på dom mellan varven och hotade med att skänka dom till plågsamma djurförsök men så är ju hundägandet.

Ibland gör det så ont i hjärtat och det kommer även en liten tår men jag är tacksam för den tid vi fick tillsammans.

Zeus   till höger

Argos   till höger

Argos   närmast kameran

Zeus  

Och sist men inte minst Mamma o Farmor Oliver Quena "Moa"   en Once in a lifetime hund, en sådan får jag aldrig mer.

Ha en bra dag  


       

 
 
Beate

Beate

19 oktober 2011 08:10

Zeus och dom "gamla" har jag ju aldrig mött, men jsg kan tala om för dig att jag saknar Argos i varends fotoutmaning. Han fick mig att skratta och titta i hans talande ögon.
Sedan skrattade jag lite om ditt hot att ge dom till plågsamma djurförsök;-) Du har en skön humor Monica... mitt i bedrövelsen.

http://bp-computerart.blogspot.combf

 
cat

cat

19 oktober 2011 08:54

Förstår att du saknar din urgulliga killar. Argos var ju dessutom som Beate skriver en hund som genom sitt fotomodellande fick en att le och skratta.
Deras minne lever kvar här på din blogg också.

http://1bildibland.blogspot.com

 
Ingen bild

Siv

19 oktober 2011 09:53

Ja visst saknar man dom och minns nästan bara deras goda sidor. Här har man nog också hotat med plågsamma djurförsök;o))))några gånger när dom slagit dövörat till.
Fina bilder på två läckra grabbar;o)
KRAMEN

 
Ingen bild

Susan

19 oktober 2011 10:07

Ja visst sakanar man sina svunna vänner så det gör ont :(. Dixie kommer jag aldrig komma över och att få en hund som är i närheten av henne funderar jag inte ens på. Dina killar var så fina och Z en sådan personlighet.
Varm kram

 
Ingen bild

Pennelina

19 oktober 2011 12:56

mmmm... jag saknar min första häst också...

kramar <3<3<3

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

19 oktober 2011 14:48

Vilken tur du han ut och gå innan det började regna. Men hur tidigt går du upp om du hunnit med 2 rundor innan halv 10.

Fina kort på dina gossar :) Förstår att du saknar dom.

Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Sussi

Sussi

19 oktober 2011 21:26

Men vilka gosiga killar! Klart man saknar dom. Jag vill inte ens tänka tanken hur det kommer kännas efter Doris går bort. Fast man måste väl börja förbereda sig lite snart. Hon är ändå 11 år snart..

Sv. Som tur var hittar jag hit ändå. Utan länk. Men konstigt att den bara försvinner..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ninz

Ninz

19 oktober 2011 22:31

Varför skall kärlek smärta så?! Men det är väl ändå det som också är kärlek *puss* Det är först när smärtan börjar lägga sig som man kan tänka tillbaka. Tiden gör att ärren gör mindre ont, men saknaden kommer alltid att bestå <3
KRAAM!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

19 oktober 2011 23:45

Kan låta konstigt men saknar dem jag med.
Själv har min änglahund den svarta sch tiken fastnat i min själ.
Kraaam

 
Ingen bild

Yvonne

20 oktober 2011 00:54

uppdaterat

 
Ingen bild

Phia

20 oktober 2011 07:45

Visst saknar man och minns med glädje många stunder..Kommer ihåg när jag blev riktigt irriterad på vår Bamse,,"skärp dig nu ,annars ska matte göra vintermössa av dig",,naturligtvis inget jag menade...

Monica och Jacob

20 oktober 2011 18:49

Ja så är det nog;-)))
Ha en skön kväll;-)

 
Ninz

Ninz

20 oktober 2011 09:43

Sv; Det är allt tur att min lilla Racer-hund är självgående, för jag är det då rakt inte. Jag frågar honom...hur gör man här? Å Von Tott visar...-Så här gör man matte *asg* Gull-Plutten
KRAAM!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingegerd

Ingegerd

20 oktober 2011 19:54

De är verkligen olika varandra i huvudena. Jag gillar då hundar är heterogena. Så tråkigt med dessa grupper på utställningar där alla ska se ut som kopior. De ska ju ha lite inuti skallen också.
Trevlig helg - helst utan regn.

http://vitplister.blogg.se/?tmp=20193039

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards