Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Monica och Jacob - 6 juli 2011 06:12

Snart fem månader sedan andra operationen och den har inte kommit tillbaka fulingen  

 

Hoppas den håller sej borta nu

 

Inte ser han ut för att bli 11 år nästa gång, brås på sin far som knappt var grå trots att han blev 12 år och tio månader.

Kajsa däremot är riktigt grå till och med ögonbrynen och kinderna är grå och hon är ett år yngre än Argos. 

I dag lovar man att fukten ska försvinna och det vore bra eftersom byxorna jag tvättade i fredags inte torkat än   Skura golven kan man glömma efter tre kvart är dom fortfarande blöta och man får gå och eftertorka med torr trasa.

 

Nu har jag tre färger på blomman för dagen, synd bara att dom bara håller en dag.

Dags att plocka Johannesört och göra några flaskor Hirkum Pirkum, gott och bra för nerverna.

Ha en skön onsdag     

   

Av Monica och Jacob - 6 juli 2011 06:00

ONSDAGSTEMA # HATKÄRLEK

HatKärlek känner jag för sommaren, kärlek när jag tittar på alla blommor som tittar fram, hat när jag känner den kvalmiga luften som gör att allt nollställs.

Hårda brödet  blir mjukt efter en dag i öppnad förpackning, tvätten torkar inte på flera dagar och skurar man golven får man eftertorka med torr trasa.

Allt beror nog på att man blivit "tant"

För att se fler bidrag  http://onsdagstema.blogspot.com/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards