Direktlänk till inlägg 16 oktober 2018

Fullt upp

Av Monica och Jacob - 16 oktober 2018 16:23

Fattar inte varför vi helt plötsligt fått så mycket att göra.

Alla fönster tvättade i tid i år riktigt skönt.

Var och köpte en ny kompaktkamera i går ska det verkligen behöva ta 45 minuter för El giganten från det man går in till det man kommer ut.

Väldigt trevlig säljare men ingen kräm i visningsexet så den fick laddas för jag ville se om den gick att ställa in på VGA och 4:3 vilket är viktigt för mej, när det väl var färdigt skulle den hämtas i utlämningen och fan vet om man inte tillverkade den för killen försvann riktigt länge.

Skönt att ha en som tar bra bilder igen, den gamla får jag ha i reserv.

En av våra solrosor blommar nu hoppas det tar tid innan frosten kommer,

Nya skärmen den och två fungerande ögon är fantastiskt, det vänstra ögat blev perfekt det med.

Räkmacka på rågkaka kan det bli bättre.

Ha det bra



 
 
Violen på Brandholmen

Violen på Brandholmen

16 oktober 2018 18:16

Grattis till nya kameran! Jättefina bilder! Ny skärm också vad jag förstår. Så det blir ett grattis till!
Ha det gott!

http://brandholmen.blogspot.se

 
BP

BP

16 oktober 2018 18:56

Jo, tiden verkar gå fortare när man är pensionär. Det sägs i alla fall;-)
Stort GRATTIS till din nya kompakta kompis! Å vad är VAG och 4:3? Vad blev det för kamera? En Sony kanske.
Vilken fin skärm! Å härligt att höra att båda dina ögon "är med" igen. Sååååå glad:-) Förresten tittade min man på din bild du tog från bloggen och la upp. Han undrade om du inte hade missat en bokstav där;-)
Solrosen är ju hur mäktig som helt. Sååååå fint att den blommar nu. Våra solrosor på innergården har slokat vid det här laget.

Mackan såg gudomligt god ut. När jag ser sånt blir jag alltid så ledsen att jag inte tål räkor. En macka med kräftstjärtar blir liksom inte samma sak om man säger så.

PS. Så du besökte Data One i Näsbypark! De är mysiga, trevliga och deras tekniker Sven är ett geni. Han är visserligen mycket speciell, men f*n så duktig. DS.

http://bp-computerart.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Måndag 19 feb 17:15

Hu förra veckan var det riktig vinter här, fick skotta varje morgon och under all snö var isgatan kvar så man fick verkligen se sej för.         Nu har det tinat bort lite is men man får fortfarande se sej för, vore en katastrof om jag skull...

Av Monica och Jacob - Lördag 3 feb 16:03

Man har fått motion i vinter, snön har ju vräkt ner. Medan jag skottat har hundarna motionerat sej vilket ju inte är så tokigt.     Nu är det mindre roligt med all is man får gå försiktigt och se sej för har ju ingen större lust att hamna på...

Av Monica och Jacob - 21 augusti 2023 10:36

Mor skulle ha fyllt 90 år den 12/8 så vi tog och åkte till Edsbro tände ljus och bytte ut blommorna. Kalhyggena blir bara fler och fler på vägen mellan Rimbo och Edsbro, riktigt tragiskt att se eländet och absolut inte bra för klimatet som al...

Av Monica och Jacob - 2 augusti 2023 10:03

För att alla ska kunna bidra till ett smartare och mer hållbart samhälle har regeringen beslutat att alla elmätare ska bytas ut. Den nya mätare är förberedd för digitala tjänster och kan hjälpa dej hitta hushållets energitjuvar. Ärligt vem fan br...

Av Monica och Jacob - 30 juni 2023 11:10

Nu ska jag förvåna er med att tala om att jag träffat en riktigt bra och trevlig läkare på Närakuten. Ravindra hette hon och tog sej tid att gå igenom journalen och frågade och förklarade jag blev helt ställd kan jag tala om. Gav mej också ny med...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards