Alla inlägg den 13 december 2009

Av Monica och Jacob - 13 december 2009 04:55

                                         


Svenska män är latast i världen har man konstaterat, det skriver jag inte under på hemma har vi alltid hjälpts åt. Men det är klart om man som kvinna anser att gubben inte kan hjälpa till hemma så blir det nog lätt så, känner kvinnor som inte skulle släppa loss gubben i hemmet fattar inte varför. Jacob är riktigt söt när han har sina Gretadagar med dammsugare och skurborste.


Konstigt är det att bruksfolk har sådana problem med VV, nästan allt skitsnack man läser kommer från det hållet och inte utställningshållet. En schäfer är en schäfer oavsett om den ser ut som en räkstjärt eller sågbock och som jag sagt tidigare det finns köpare till bägge modeller.Själv föredrar jag den lugnare modellen , mest för att dom är lättare att träna och det är lättare att stressa upp en hund än stressa ner den har jag upptäckt genom åren.Visst gillar jag Argos o Signe men ibland kan det bli jobbigt med skador och fullt ös medvetslös, skillnaden mellan att spåra med dom och Ebba är som natt och dag.Ebbaär lugn och metodisk och gör inget hafsjobb, samma gäller Kajsa fast henne är det lite mer fart över, ett mellanting så att säga. A o S är så snabba att det lätt blir onödiga slarvfel, dom är mer åt belgarhållet tanke och handling i ett.

  

Och här har jag gått till tandläkaren   och betalat en massa pengar,undrar om det funkar med en ung kille också.

Ha en skön Luciadag  Monica

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards