Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Smygfilmad

Av Monica och Jacob - 20 januari 2011 15:45

  

Härligt att se honom på tre ben igen, ryggen är stabilare och inte så mycket fäflugegång kvar bara vispandet. Och kan ni tänka er han håller på att lära sej skriva M som i Monica igen  

   


      

Skrivstilen är det inget fel på heller.

I går var det en riktigt härlig dag med solsken och fågelsång riktigt vårlikt, men som sagt var vintern är ju inte slut än.

   

Jag ska ju inte ha varken det ena eller det andra i ny teknik, rätt vad det var filmade kameran istället för att ta kort. Så nu har jag en film på en svärande Monica som inte kommer ihåg var knappen för Bild/Film på kameran finns, jag kan tala om att en här hemma haft kungligt roligt och tycker jag ska lägga ut filmen med ljud på bloggen. Kommer inte att hända kan jag upplysa om men nu när jag vet hur man gör kan det kanske bli en liten film på Gänget i alla fall.

Ha en skön torsdagkväll  

 
 
Ingen bild

Yvonne

20 januari 2011 15:52

då kan du ju ta med dig snöhögen och sälja på Bukowski.ha ha
moatorpets svärande på film vore nåt och ser framemot filmer på flocken,
Kram

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

20 januari 2011 16:51

En hund på 3 ben kanske kan jämföras med en människa på ett? Där är man inte så ståsäker längre;-) Många uppfinningar har tillkommit av en slump, det ska bli roligt att se/höra den där filmen, släpp på censuren nu;-)

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

20 januari 2011 16:53

Vad skönt att gossen blir bättre :)

Hade varit kul att se din egengjorda film ;)

Ser du också haft sol hos dig, visst är det härligt :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Pennelina

Pennelina

20 januari 2011 18:16

Se på den! Inte många som har så duktiga hundar ;-)

Kramar från mig <3

http://pennelina.blogspot.com

 
Sinna

Sinna

20 januari 2011 20:21

HAHA!!! Det där ska jag lära min rabbar med, att skriva bokstäver. Jag tror att jag ska lära dom en hel mening typ,matte är bäst ;-)
Härligt att se framsteg :-))
KRAM Sinna

http://sinnasidan.blogspot.com

 
Junitjej

Junitjej

20 januari 2011 20:30

Så skönt att han mår bättre! Härligt!

http://junitjejen.se

 
Beate

Beate

20 januari 2011 21:17

Att jag sitter här och ASG förstår du ju antar jag. Först står han på tre ben, sedan skriver han M, fortsätter med Jacob (då han har en utmärkt skrivstil är det inget problem för mig att SE att det är mannens namn han skriver. Ja åsså hittar du fel knapp av misstag. Den filmen skulle jag gärna vilja se, ha, ha, ha!!! Ja eller lyssnar på då;-)

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

20 januari 2011 21:29

Skönt att höra och se att Argos är tillbaka till att göra stående konstverk ;)

Haha det där känner jag igen. Men nu har jag lärt mig att filma med kameran med. Inga svordomar här längre ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

20 januari 2011 22:07

du lägger upp filmen på youtube och sedan lägger du in koden i bloggen, plättlätt att få ut en film i bloggen =)
Härligt att Argos är bättre.

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Glimz

Glimz

20 januari 2011 22:52

Jaaaaaaaaaaa vill se fiiiiiiiiilm!! *asg* Det måste ju ha varit buskul jöh =D Fina söta Argos, han återhämtar sig fin fint!
Sv; Hädan efter är det bara egenvård som gäller & med den tycks jag ju klara mig fint =D
KRAM!! =D

http://ninz.bloggagratis.se

 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

21 januari 2011 11:15

Här vill man också se denna film och få höra din ljuvliga röst i alla fall.

Härligt att sötnosen mår bättre och du ska se att det blir bra till sommaren ;)

Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

 
Ingen bild

Susan

21 januari 2011 14:05

Härligt att han mår så bra igen. Kan du träna in ett S ? *S*. Kul att se flocken på film.
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards