Direktlänk till inlägg 6 november 2011

Izmo

Av Monica och Jacob - 6 november 2011 06:20

Haha undrar om kundombudsmannen på Eon tror på allt detta  http://ingemix.bloggplatsen.se/2011/10/30/6551948-elpriset/, läs den sista kommentaren. Men det är ju kul att man kan nå dom genom bloggen, vore bättre om man bemannade kundtjänst med mer folk.


I veckan hade vi bland annat påhälsning av denna filur med matte.



Så här långnäst är han inte Izmo men kolla hans blick under lugg  han verkar ju inte direkt impad av fotografen. Undrar om jag blivit bekväm eftersom jag inte fick något valpsug över huvud taget tre vuxna hundar är precis lagom, men en långhårig schäfer blir det nästa gång fast det dröjer nog ett bra tag.

Att han har koppel beror på att han hade myror i baken och fick tre huvuden   på dom flesta bilder där han var lös, snacka om energi. 

Ha en skön söndag  


 
 
Pennelina

Pennelina

6 november 2011 11:23

Jag föredrar den lurvige :-D

Urgullig vovve!

Kramar <3<3<3

http://pennelina.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

6 november 2011 13:41

Men jösses vilken sötnos!! Man vill bara pussa honom. Vilken fluffis :)

Kul ändå att någon tog sig tid och skriva ner ett svar åt dig. Med tanke på att dom inte verkar gå att få tag på annars ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Beate

Beate

6 november 2011 13:45

Bra gjort Monica!!! EON har hittat ditt inlägg via robotar. Utmärkt!!! Å ett långt svar blev det också - Monica-anpassad om man säger så. Är faktiskt imponerad här måste jag säga!!!
Izmo - älskar namnet. Är det en schäfer-valp eller... Långhårig - nja, då fäller väl hår överallt, eller...
Som sagt - jag älskar namnet - Gizmo typ;-)

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

6 november 2011 13:57

Väldans konstigt att ombudet som jobbar på E.ON läser din blogg och svarar i den. Hel skumt tycker jag :S

Vilken söt liten vovve du haft på besök :)

Vädret har som vanligt varit grått här, men idag så spelade det ingen roll för vi har varit på Strömsholm och simtränat på fm. Det var uppskattat av både Vinja o Zäpo :)

Ha en fortsatt skön söndag :)
Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Ingen bild

Yvonne

6 november 2011 15:03

vilken sötnos,ja långhåren ligger varm om hjärtat.
Har ju denna helg tre hemma och oj så lätt fast det ska bli kul att få hem Zacco i kväll.Dom skickar bilder o filmer löpande så det känns nästan som man är med.
I fall du undrade så är tina en gamlal vän till mig sen 20 år så han far ju iväg med vänner o hennes man och går bra med deras rottistik.Blir glad när dom kommer och blir glad när han kommer hem.
Det skulle absolut ej passa alla hundar men med Zacco går det bra.
Mina tikar skulle dom ens ej få med i bilen,hi hi
Kramen

 
Ninz

Ninz

6 november 2011 17:30

Hahahahaha det är inte många Schäfrar som är trehövdade :D :D sötlöken :)
KRAM!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Susan

6 november 2011 18:01

Så söt, inget slår schäfrar men ett långhår skulle jag aldrig vilja ha.Ska du sätta ut bilder på schäfervalpar så vill jag ha en röd varnings text innan ;). Hoppas du får en fin vecka / Puss

 
Coquina

Coquina

6 november 2011 21:48

Vilken sötnos =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

http://coquina.blogg.se

 
Oldmolly

Oldmolly

6 november 2011 23:23

Herre min je, så söt. Puss på nosen!

http://oldmolly.bloggplatsen.se

 
Kundombudsmannen på E.ON

Kundombudsmannen på E.ON

10 november 2011 09:56

Hej Kundombudsmannen på E.ON här,

Tack för engagemnaget från både dig och de andra som kommenterat vårt svar. Synpunkterna hjälper oss att förstå hur vi hela tiden kan bli bättre.

Kundombudsmannens roll är att hjälpa de kunder som inte är nöjda med E.ON och granska rimligheten i beslut som fattas. Vi ska också lägga förslag till förbättringar som baseras på vad du och andra kunder tycker. E.ON lever på att sälja el, gas och fjärrvärme. Då behövs kundernas förtroende och har vi inte det väljer man en annan aktör.

Syftet med mitt första svar var därför att på bästa sätt försöka reda ut oklarheter men också hjälpa dig att granska rimligheten i de besked du fått av E.ON

Jag har respekt för de kommentarer som lämnats och det är tråkigt om det inte känns bra att vi svarar. Samtidigt vill vi endast agera och hjälpa när kunderna tycker till om oss. Oavsett om du gör det genom att ringa, mejla eller skriva din upplevelse i en blogg.

Läs mer om vår roll på www.eon.se/kundombudsmannen. Och du är alltid välkommen att höra av dig till oss.

Med vänlig hälsning
Thomas Gustafsson
Kundombudsman

http://www.eon.se/kundombudsmannen

 
Ingen bild

Carl

5 december 2011 10:35

Hej!

Jag kontakter er då jag just nu arbetar med att lyssna in åsikter från människor över hela landet gällande energidebatten. Tanken är att föra fram diskussioner, klarlägga sakförhållanden och låta engagerade konsumenter komma till tals.
Skulle det vara möjligt att komma i kontakt med er för att samtala mer om en eventuell intervju?
Kontakta mig gärna på carl@matter.se eller slå mig en signal 0736-208532

Tack på förhand!
Carl

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards