Direktlänk till inlägg 26 november 2015

Torsdagstema

Av Monica och Jacob - 26 november 2015 06:05

TORSDAGSTEMA # I LIKE

Buketten jag fick av Jacob i går efter andra besöket hos tandläkaren, nu är stygnen borta men ny värk uppstod efter besöket.

Frågan är om det är värt pengarna 10.500 och all smärta bara för att man tror att egna tänder biter bäst??

http://torsdagstema.blogspot.se/

 
 
Violen på Brandholmen

Violen på Brandholmen

26 november 2015 07:53

En sådan bukett värmer gott! Hoppas värken var tillfällig, det går inte spårlöst förbi att "rota" i sår. Det blev en dyr historia för dig men vad hade du för alternativ.
3 plusgrader idag, undrar just om vi kan spela boule. Både söndag och måndag var det minusgrader och attans så kallt men vi spelade ändå. Vet inte om jag vill göra om det!
Ha det bra och njut av de vackra blommorna!

http://brandholmen.blogspot.se

 
cat

cat

26 november 2015 10:10

Åh en sådan vacker bukett! Tråkigt med tandvärken och eländeskostnaden.

http://1bildibland.blogspot.se

 
Susanne

Susanne

26 november 2015 10:17

Vilken vacker bukett men fy fasiken vad det kostar att gå till tandläkaren. Man blir snabbt fattig vid dom besöken... Ingen rolig utgift men ibland ett måste. Hoppas det känns bättre snart. Njut av dina fina blommor och sällskap.

http://nattsyrransphoto.wordpress.com

 
BP

BP

26 november 2015 10:42

Jacob loves you, helt klart:-)
Ja, dom pengarna kan man ju onekligen ha roligare för...
Fick du titantänder nu????!!!!! Hoppas värlen släpper så att du kan bita ihop igen, på riktigt alltså! Kram

http://bp-computerart.blogspot.se

Monica och Jacob

26 november 2015 14:26

Nej inte titan, dom egna jävlas jämt

 
Ingen bild

Jacob

26 november 2015 13:27

Det värker i min plånbok också men man måste vara snäll annars får jag ingen mat :)

Monica och Jacob

26 november 2015 14:26

PUSS på dej lilla gubben:-)

 
Anemonen

Anemonen

26 november 2015 17:32

Så omtänksamt av maken att ge dig denna underbara bukett efteråt. Jodå det är säkert värt allt när det väl är klart. Det är dyrt jag vet och är orolig nästan jämt för mina även om de ser fina ut. Kronor överallt nästan. Tog ett beslut när försäkringen täkte det mesta i grevens tid alltså. Så jag slapp betala de 60000 det skulle kostat. Pust suck och sämre lär det bli i framtiden så du gör helt rätt att fixa innan det blir än dyrare. Lycka till och jag skänker dig en varm tanke att det blir jättefint.

http://karingafallan.blogspot.se/2015/11/sitter-in

 
kort

kort

26 november 2015 18:59

Så vackra blommor 💕 tycker alltid tandläkaren är det värsta som finns...en timme med mycket OBEHAG som man får betala massor för =( Usch! Hoppas värken släppt, kram

http://kort.webblogg.se

 
Anita Malta

Anita Malta

26 november 2015 21:18

Verkligen en vacker bukett inköpta med omtanke och av kärlek från din fina Jacob ! Skönt att ha någon i sin närhet som bryr sig och verkligen vill väl. Det är ju så oerhört värdefullt !!

Fy sjutton för värk och elände med tänderna och alla kostnader det medför. Trodde ju att det var över nu och hoppas innerligt att du inte får svårt att äta igen.

Maken har, jag vet inte hur många implantat och kronor i munnnen men helst vill man ju behålla sina egen tänder så länge det går. Själv har jag gamla amalgamfyllningar som måste vara över 30 år gamla. Helt otroligt att de håller men de sägs ju avge gift så det är väl därför jag är som jag är lite lätt förvirrad ;-)

Egna tänder biter bäst och jag hoppas verkligen att det går bra och att smärtan lättat. Här på ön är det +12 grader, regn och blåst men värre kan man ha det ;-) Kram !

http://maltanita.com

 
Paula i pörtet

Paula i pörtet

26 november 2015 22:21

Vilken vacker tanke att ge dig en blomma som tröst. Ja vem vet, hade det verkligen blivit så mycket billigare med en protes?

http://paulaz.se

 
Anne-Mari

Anne-Mari

27 november 2015 08:06

Nydeleg blomsterbukett.
Du trengte den etter slitet hos tannlegen.
lukke til med tennene :)
Klem frå Anne-Mari som også har hatt mykje utgifter og smerter hos tannlegen...

http://amosinblogg.blogspot.com

 
Mias Mix

Mias Mix

30 november 2015 20:49

Vilken fin bukett. Hu vad dyrt hos tandläkaren... Hoppas det är bra nu. Försökte kommentera din kålpudding men det fungerade inte. Tillhör inte mina favoriter, äter hellre kålen rå :)

http://miasmix.blogg.se

 
Marit Johansson

Marit Johansson

2 december 2015 05:16

Va gullig han är din Jakob. Inte trevligt att renovera i munnen, det är både dyrt och smärtsamt... lider med dig. Vi håller på att renovera i huset, dyrt kanske men inte smärtsamt i alla fall :)

http://maritjohansson.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards