Direktlänk till inlägg 8 december 2017

Snart nytt år

Av Monica och Jacob - 8 december 2017 10:45

Det blir ett riktigt konstverk i hallen när solen skiner in genom köksfönstret, har haft en liknande bild förut men bjuder på en till.

Har fyllt på diabetesförrådet i bilen och hemma, bra att ha när man slarvar med maten vilket händer men inte så ofta.

 I går köpte vi julklappar till hundarna och en födelsedags present till Ebba som fyller 13 år på Juldagen.

Härligt att hon är still going strong men som morsan blivit lite sliten med åren men jag hör bättre än henne i alla fall.

Snart är jul och nyår över och den första Januari vaknar jag till liv igen och börjar se fram emot en fin vår den bästa årstiden enligt mej.

Ha en skön helg  

 
 
BP

BP

8 december 2017 16:53

Med den naturliga konsten på väggen slipper du köpa tavlor;-)
De vita grejerna i påsen ser ut som marshmallows eller!?
Så himla roligt att ni köper julklappar till hundarna - barn som barn liksom;-) Samma sak gäller födelsedagspresenten.
Undrar om det finns hörapparater för hundar. Det borde det faktiskt göra.
Ser också framemot ljusare tider, och det går åt rätt håll från och med 21 december:-)

http://bp-computerart.blogspot.se

 
Ingen bild

Jacob

10 december 2017 12:32

Undrar om jag finns med på listan när det skall köpas fler julklappar. Ser fram emot julmaten, har redan tjuvstartat med min favorit handlagd pressylta !

Monica och Jacob

11 december 2017 04:32

Ja det kan man fråga sej PUSS

 
Violen på Brandholmen

Violen på Brandholmen

11 december 2017 10:34

Jag ser också fram emot våren och lite mera ljus! Gillar inte julfirande längre, köper bara två julklappar numera. Kul att hundarna får klappar, det gillar de säkert!
Ha det gott!

http://brandholmen.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards