Direktlänk till inlägg 10 maj 2018

Havet

Av Monica och Jacob - 10 maj 2018 05:50

Det känns lite ruttet att benet börjat värka igen behöver ju mina morgonpromisar som ger lite verklighetsflykt, Naprapat på måndag håll tummarna för att hon kan hjälpa mej.
Har i alla fall skaffat en pall så jag når upp till överskåpen i köket ännu en påminnelse om kroppens förfall HAHA

Från köksfönstret kan man fota en liten skogsmus som letar mat vid fågelbordet, jag tycker dom är så söta.

Nere vid Skeppsdal är det så mysigt på mornarna innan båtfolket vaknat och snart är det dags att åka dit och beskåda dom stora kryssningsfartygen, Silja och Viking släng er i väggen   

Ha det bra  



  

 
 
Ingen bild

Phia

10 maj 2018 10:27

Pall för att nå de högre höjderna används här också.Man tror knappt att det är sant men jag har krympt nästan 4 cm på ett år på grund av kotförskjutningar i ryggen.Snart syns jag väl inte,teskedsgumman släng dig i väggen:-)Önskar Er en trevlig helg.

Monica och Jacob

10 maj 2018 12:24

Man får vara glad så länge man når upp till dörrhandtaget.
Ha en trevlig helg.

 
Ingen bild

Phia

10 maj 2018 12:46

Ja eller kommer över tröskeln:-)

Monica och Jacob

10 maj 2018 15:14

Och utan att få stickor i häcken HAHA

 
BP

BP

10 maj 2018 22:36

Alltså Monica, du vet väl att människor krymper ungefär en millimeter varje år efter 50. Tur då att jag har en man som har en utgångslängd på 1,96. Så än så länge klarar jag mig utan pall;-)

Skogsmusen hade jag absolut misstagit för en råtta och fått ett hysteriskt utbrott;-) Förresten, ser du klocktornet från ditt köksfönster som är otroligt rent måste jag säga.

Skeppsdal tror jag att jag känner igen. Är inte det en badplats också med grillplatser lite varstans. Tror jag varit där för ett antal år sedan. Otroligt fint där.

http://bp-computerart.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards