Alla inlägg den 25 oktober 2019

Av Monica och Jacob - 25 oktober 2019 10:19

HAHA jag som inte ens har något visakort, det digitala samhället är verkligen fantastiskt nu behöver man inte handgripligen råna folk längre utan kan göra det på distans.

Själv har jag inga kreditkort bara ett betalkort, vågar även vägra bank id man blir ju inte brightare med åren även om man tycks tror det många gamla blir ju avlurade sitt livs besparingar med hjälp av kort och bank id  

Efter ett veterinärbesök  kan man se riktigt hårig ut gäller att inte vara finklädd, undrar om Gösta fäller när han blir nervös katter gör det vet jag.

Det blå som ser ut som en blomma är displayen på mitt gåband hur det nu kunde hamna där speglar sej i fönstret vet jag men det är ju en annan sak.

Nu kör vi full rulle igen även om knölen växer är det full fart på honom och han måste ju få leva ett bra hundliv lilla gubben  


Idag var det inte lätt att blogga 4 gånger har datorn hakat upp sej och man har fått ta bort det man skrivit så det blir inte mer denna gång.

Ha en skön helg

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards