Alla inlägg den 31 oktober 2019

Av Monica och Jacob - 31 oktober 2019 15:38

Vinterdäck på i morgon blir det en resa norrut till Edsbro för gravsmyckning, nästa år dags för nya dubbdäck hade tänkt byta i år men vet ju inte om vi ska byta bil och då är det en onödig utgift.

I går var det Elsa ett namn jag har efter mormor och då fick jag ett E i guld och fotvärmare.

Nu för tiden tycker jag Elsa är ett fint namn men när jag var yngre var det pest när man ropade på Elsa hos doktorn eller liknande, heter ju det som första namn.

 

Nu är det dags att mata småfåglarna igen, synd bara att skatorna gör sitt bästa för att förstöra foderkedjorna får sluta med dom och bara ha matare.

Knölen växer som synes men jag har inte ringt Albano än för han är pigg och leker med Sture men jag håller stenkoll på honom så han inte ska hinna få ont eller tackla av.

Om ni bara visste vilken pärs det är.

 

Älskar mina mornar när det luktar höst och alla andra sover, bara jag och tokarna ute.

Ha det bra  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards