Alla inlägg den 20 november 2009

Av Monica och Jacob - 20 november 2009 05:40

Igår var jag Jacob på banken för att hämta lite pengar, det måste vara fruktansvärt fult att vara kontantmänniska nu för tiden. Det är ett tjatande av guds like om kort hit och kort dit, ville jag ha ett kort så skulle jag skaffat det för länge sedan.Och det här tjafset om rånrisken är ju löjlig, du får hämta ut max 15 000 per person ska du ha ut mer för att göra en affär får du beställa pengar eller ta med dej hela familjen som får hämta 15 000 var. Fattar nog inte vitsen, dom måste ju tillhandahålla pengarna i alla fall antingen vi är en eller fyra som kommer.Vill du sätta in lite pengar blir du bemött som en kriminell, var har du fått så mycket pengar ifrån. Ja säger jag, hade jag haft bordellverksamhet i kåken eller sålt knark på trappen hade jag väl inte talat om det för Nordea.EU direktiv säger dom,fan det där EU ställer bara till en massa problem för vanligt folk. Nåväl igår när det var kö ut på gatan började det med 1000 frågor, varför tömmer du dit konto, har du någon annan bank och den stående frågan ska du inte ha ett bankkort. Jag säger då det man går in glad i hågen och går ut därifrån med ett blodtryck på 210/110Skrikandes,men hämden kom eftersom jag har en riktig  Lilla My hemma som ringde upp Nordea och snackade byxorna av den hon fick prata medSkrattandeSnälla banken, låt mej i lugn och ro sköta mina bankaffärer jag är inte tre år eller omyndigförklarad utan kan avgöra själv vad jag vill ha eller inte ha.Vill jag bli rånad eller skimmad ska jag skaffa mej ett kort, men så länge banken har kassapersonal gör jag mina affärer där gammalmodigt eller inte det skiter mitt glada hjärta i.

  

Bra med en kvinna som kan skrämmas

     


JACOBFlört

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards