Alla inlägg den 27 november 2009

Av Monica och Jacob - 27 november 2009 05:30

http://www.youtube.com/watch?v=Pdoe-fvrHfc     


Tur man inte ska söka jobb, nu för tiden får man visst inget om man skulle råka vara ful eller defekt på något annat sätt. Fy f-n för att bli brädad av något bimbo som sätter frimärket i pannan istället för på brevet. Fattar inte hur man har kunnat bygga upp denna utseendefixering i Sverige, det ska botoxas och karvas för att behaga. Synd, för det har gjort att så fort man ser någon som ser bra ut börjar man fundera på vad som är omgjort. För att inte tala om alla retuscherade fejkbilder på allsköns skönheter som man matas med, råkar man få se dom i verkliga livet får man en chock. Nej på Torpet råder (what you see is what you get), vilket ju i och för sej decimerar antalet friare å det grövsta men man slipper ju skrämma dom små liven i efterhand.


Sitter och funderar på hur jag ska klä mej för att bli en ny modeikon nästa gång jag ska in till Fjollträsk. På huvudet bli det nog en gammal keps med (Rimbo Kvarn o Såg) text på, överkroppen smyckas i Jacobs tröja som har texten (Spriten har räddat mej från idrotten), säckiga Ellosmysbrallor i grått och blommiga gummistövlar á la barn från Granngården har jag tänkt ta. Eftersom jag är helt lomhörd vad gäller mode så vet jag inte om det kommer att slå men gör ett försök.

Ha det/Monica   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards