Alla inlägg den 29 november 2009

Av Monica och Jacob - 29 november 2009 05:43

Satt och tittade på blocket igår, nu har väl gränsen blivit nådd man säljer barnvagn till hund. För 2595 kr kan du få en trehjulig vagn som ser ut som en barnvagn att köra omkring dina hundar i Det värsta är att det nog finns en marknad för det, har i hela mitt liv trott att man haft hund för promenadernas skull men så är tydligen inte fallet nu.

Vi har klarat oss från påhopp i gästboken, en del stackare är väldigt utsatta fattar inte varför man ska vara elak och dryg då kan man lika gärna låta bli att skriva över huvud taget. Ett meddelande har jag raderat från gästboken på hemsidan och det var från en riktig tävlingsmänniska. Alla mina fördomar vad gäller duktig och ödmjuk blev besannade, tyvärr.Skrev några rader i en gästbok och råkade nämna att hennes hund liknade min Moa i sättet, dvs lydig,nervfast och helt ljuvlig. Fick till svar att om min Moa bara var en tredjedel så bra och underbar som hennes hund kunde jag vara glad Nu hör det till saken att när det gäller Moa tar jag inget skit alls, och speciellt inte från en dryg  bruksmänniska så det så  jag var ny på nätet och började undra att är det så här skiter jag i att skriva i några gästböcker över huvud taget. Bäst att jag tillägger att jag känner människor som tävlar och är duktiga och trevliga också. Nu skriver jag inte så ofta i nya gästböcker, i alla fall inte innan jag bildat mej en uppfattning om vad som finns bakom tangentbordet Och mycket revirpinkande är det i hundvärlden, för att inte tala om bruksfolkets nedlåtande inställning till allt vad vänstervarvare heter att dom bara orkar .


http://www.youtube.com/watch?v=2enxp-sSqPA Tvåan är vår favorit

Ha det bra

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards