Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Monica och Jacob - 12 oktober 2010 06:02

Har först nu skaffat ett facebook konto har varit lite skeptisk mot det, och det var inte mycket jag missat blev riktigt besviken. Hade ju ingen aning om att allt nästan var låst., alla man känner och det var inte få hade låst in sej och jag skulle vara tvungen att fråga om jag fick bli vän.  Hallå vi har varit vänner i så där en 20 år och vad glad man skulle bli om man fick ett nej eller snarare sagt förbannad. Ett par stycken blir det som vänner resten orkar jag inte lägga ner något krut på, lite du får inte leka på min gård över det hela. Tack för att du ville bli min vän Pia      

  

Detta hittades i rabatten i går, visst blir man glad och i natt har den klarat sej eftersom det varit plusgrader.  

Argos får slippa tratt nu fast stygnen inte gått bort, vänder dom sej nu får jag klippa dom. Det är ju tre veckor i dag sedan op, det jag inte gillar är att ögat börjat rinna hoppas det är tillfälligt.  

Tur att dom inte krockade   

Tack så väldigt mycket Cat för den fina awarden.

Enligt reglerna ska jag nu nämna tre saker som ligger mig varmt om hjärtat, visa en favoritbild och skicka vidare awarden till fem bloggare.

 
Djurskyddet
Våra vovvar
Mina vänner
Alla som vill får anta utmaningen.
  
Favoritbilden, Signe i snö.

Ha en skön dag  

Av Monica och Jacob - 12 oktober 2010 06:00

TISDAGSTEMA # HEMLIG

        

Några försöker vara hemliga i mörkret  

För att se fler bidrag http://tisdagstema.se/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards