Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Monica och Jacob - 23 oktober 2010 08:00

Först till det roliga Athenas   svans har läkt fint, och så kort blev den ju inte eller hur.

  


  


  

Det är tur att vovvar inte är fåfänga för då hade väl matte fått bekosta en svansförlängning innan vovven tordats visa upp sej på tävlingsbanorna  

Det har inte hänt så mycket förutom att det blivit vinter på riktigt, undrar om dom på fullaste allvar ska förbjuda oss att köra på dubbdäck.

  


  

Så här ser vår gata ut i dag, dvs blankis dubbdäck är ett måste så fuck dubbdäcksförbudet  Och att som miljöpartiet påstå att man skulle ha depåer med lånebilar utan dubb vid tullarna för dom som behövde dubbdäck är ju helt befängt, ännu en påminnelse om att dom lever i fablernas värld.

  

Den här överlevaren står på verandan, eftersom den har en sådan livskraft har jag täckt den i natt och hoppas på plusgrader igen.

  


  

Nog kan vintern vara fin alltid, efter snöovädret klarnade det upp och himlen blev så här läckert blå.

Ha en trevlig helg i kylan  

Av Monica och Jacob - 23 oktober 2010 05:28

INSPIRATION OCH KREATIVITET # FRID

  

För att se fler bidrag http://www.ninawester.se/?p=3163

Av Monica och Jacob - 23 oktober 2010 05:15

MUSIK O FOTOAUTOMATEN # RELAXMUSIK

Det blir två av mina relaxfavoriter, i dag tittade jag igenom bidragen och såg att en del jag tänkt på var upptagna.

Richard Burtons röst gör mej relaxad, låten handlar om världarnas krig men jag gillar att lyssna på den när jag tittar in i huvudet.


   

Relax i morsans säng 

Svaret på dina frågor.

A. John Fogerty och Springsteen

B. Han Lundell om jag inte missminner mej  .

C. Som mej Rock  

D. Elvis The King  

E. Ja, tror jag i alla fall  

F. Till skillnad från mej gillar du det skarpt  

G. Har för mej att du slukar det med  man ska ju vara lite allätare.


För att se fler bidrag   http://kafferasten.blogg.se/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards