Alla inlägg den 2 december 2010

Av Monica och Jacob - 2 december 2010 11:45

Är väl bara förordet, skitväder ska det visst bli i morgon också men vi åker i alla fall. Om dom nu inte säger på nyheterna att man ska hålla sej inne om man inte måste ut.

Ringde Ultuna och blev ju inte mindre spattig när dom sa att dom måste ge honom MYCKET lugnande för han måste ju ligga helt still i så där en 45 minuter. Det kan jag ju förstå eftersom jag själv gjort en MRT på ryggen och dom lever om ganska mycket kamerorna=ett jävla oljud

Glatt överraskad blev jag i går när jag ringde Albano för att höra mej för om MRT och lugnande, fick till svar att veterinären inte jobbar förrän i morgon men han ringer så fort han kommer. Klockan tolv i går ringde det och det var veterinären som var på jobbet utan att vara i tjänst, det var snyggt tycker jag. Nåväl fick fråga av mej lite och även om det har varit en stroke så tar han inte skada av att ges lugnande, det finns inget i hans sjukdomsbild som vad dom ser skulle försämras eller i värsta fall leda till att han inte vaknar. Men några garantier kan man ju inte ge vilket jag ju fattar,med andra ord behövs all tumhållning som vi kan få.

Kallt är det så några längre utgångar vill man inte ta.

  


     


 


          

Men vackert är det i alla fall.

Ha det bra om jag orkar bloggar jag lite i morgon kväll  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards