Alla inlägg den 15 december 2010

Av Monica och Jacob - 15 december 2010 06:14

Man kommer in från kvällsrundan och möts av ett svar på telefonsvararen.

Hej det här är veterinär !!!!!  jag ringer lite sent klockan är 21,30 men jag har varit fullbokad hela dagen. Försöker få tag i er i morgon, ja du lilla gumman med tanke på att du haft resultatet sedan i torsdags borde du väl ha kunnat vika 5 minuter på oss o Argos. Förresten vem vill veta vad det är för fel på hunden alldeles innan man ska gå och lägga sej      

Nu är ju loppet kört, jag är så FÖRBANNAD   så jag vet inte om det är någon idé att jag ringer upp dom i dag. Hur som helst måste jag ha någon annan som tittar på resultatet och som jag kan få förtroende för detta är min hund inte min bil vi pratar om. Ingen av Albanos ordinarie veterinärer skulle eller har betet sej på det här viset, på lördag är det 8 veckor sedan han rasade ihop och jag vet fortfarande inte vad det är.

  

Har pratat med Albano och inte svurit eller hetsat utan varit lugn och saklig.

FY FAN va jag är duktig  

Av Monica och Jacob - 15 december 2010 06:00

HIMMELSKT # 14

  

Har faktiskt inte förut tänkt på hur många vackra färger vinterhimlen har, himmelskt har faktiskt fått upp mina ögon för det.

Längst bort på bilden är det helt klart för att sedan bli grått och därefter flera olika blå färger.

  

För dom som inte sett det redan sätter jag in en bild på Halo fenomenet som omringade vårt hus förra onsdagen.

För att se fler bidrag http://petuniablogg.blogspot.com/search/label/Himmelsk

Av Monica och Jacob - 15 december 2010 05:45

ORDLÖS ONSDAG # SNÖLANDSKAP

  

För att se fler bidrag http://yssasblogg.blogspot.com/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards