Alla inlägg den 11 december 2010

Av Monica och Jacob - 11 december 2010 07:00

Vi fick inget besked i går som jag hade hoppats, får ringa på måndag. Man funderar ju om det försvunnit på vägen och vad gör man då, blir det en ny rtg. Det oroar mej mest just nu eftersom han fått så mycket lugnande och sövande på sista tiden. Det roliga är att han har blivit lite stabilare i baken, märks när han kissar eftersom han inte tippar över längre. Det har även blivit mer fart på honom, ibland ser det för dråpligt ut och helt frisk är han ju inte och som sagt jag har väl vant mej vid hans rörelemönster.

 

Ha en skön helg  

Är detta elakt förtal tro  

Kvinnliga bilförare ?????? 
 
När jag körde till jobbet idag på motorvägen, tittade jag åt sidan
och där kom en kvinna i en sprojlans ny BMW.
 
Hon körde i 120 km/h med ansiktet tätt framför backspegeln och sminkade
sig med en kajalpenna.
Jag vände bort blicken bara för ett ögonblick och när jag tittade
tillbaka igen upptäcker jag till min stora fasa att hon är halvvägs
över i min fil - fortfarande med ansiktet i backspegeln och kajalpennan i
högsta hugg!!!
Jag blev så livrädd att jag tappade min rakapparat som slog min
skinksmörgås ur andra handen. I desperationen för att försöka få
ordning på bilen igen, som jag styrde med knäna mot ratten, tappade jag
mobiltelefonen från örat och den ramlade rakt ner i kaffekoppen som jag
hade mellan benen,
vilket ledde till ett jättesplash så jag brände STORA LUKAS och dom
RUNDA TVILLINGARNA,
och när jag skrek högt av smärta tappade jag ciggen som jag hade i
munnen och brände ett stort hål i min nya skjorta - och dessutom bröts
ett VÄLDIGT viktigt telefonsamtal!!!!
 
HUR FAN KÖR KVINNOR BIL EGENTLIGEN ?????


Av Monica och Jacob - 11 december 2010 06:45

FOTOTRISS # RUND

     

Halo ett fenomen som solen frambringar vissa dagar när det är mycket iskristaller i luften, en rund ring runt huset mötte mej när jag kom hem efter en skogspromenad. Undrar om det är en Once in a lifetime upplevelse, skulle tro det fint var det i alla fall.

  

En av dom få fina fjärilsbilderna jag lyckats ta, runda prickar hade den i alla fall på både fram o baksidan av vingarna.

  

Rund är också ingången till magnetkameran, vovven är sövd vilket många människor nog också skulle vilja bli man får lätt panik i det trånga runda röret.

För att se fler bidrag

 

Av Monica och Jacob - 11 december 2010 05:30

INSPIRATION O KREATIVITET # TANKFULL

  

Tankfull var väl det minsta jag var inför denna undersökning av vovven  

För att se fler bidrag http://www.ninawester.se/?cat=581

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards