Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

Svalt o skönt

Av Monica och Jacob - 7 juli 2011 06:30

12,8 grader ute öppet har det stått i natt så det är bara 17,7 inne kan behövas när man lovat 27 grader här i dag. Man har varnat folk här ute för att ha öppet på nätterna men man ska nog ha mer än is i magen om man går in på vår tomt, möjligen skulle en knarkare testa.

Arkivbild från då dom var fem, men jag tror att även fyra avskräcker  

Jag undrar jag om djur känner på sej att hundarna inte är elaka, denna duva gav blanka fan i att Argos kom.


Ja han är för gullig min lilla gubbe ingen killer instinkt här inte, men nåde   den som vill morsan ont.


Kan detta stämma tro

Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig något bättre tillbaka.
Ger du henne en spermie, ger hon dig ett barn. Ger du henne ett recept, ger hon dig en måltid. Ger du henne ett hus, ger hon dig ett hem. Ger du henne ett leende så ger hon dig sitt hjärta. Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du än ger henne.
Så om du ger henne skit kan du förvänta dig ett helvete tillbaka  

Ha en bra dag  

     

 
 
Ingen bild

Siv

7 juli 2011 06:30

Gillar den bilden skarpt;-)))) nä inte skulle jag trava in där inte.
Ja det har jag också undrat, tror nog att dom känner det på sej av någon mystisk anledning.
HAHA ja vi kan vi kvinnor;-)))
Kram o Nattinatti

 
Beate

Beate

7 juli 2011 08:06

Det finns nog några men få som jag gärna skulle vilja ge ett helvete;-) den var bra, asg på bussen, är nästan ensam passagerare.
Nej du fyra hundar avskräckar nog, din egen Securitas:-)
27 grader, härligt säger jag såklart:-) när jag gick hrmifran var det 23,4 så vi är på god väg om man säger så...

http://bp-computerart.blogspot.combf

 
Madde

Madde

7 juli 2011 08:32

Ett skärsår som Ebba fick kan inte komma dummare då det är belastning där så fort hunden ligger på annat vis än sida/rygg.
Nellys sår är nu ännu mera ihoppläkt, undrar vad jag skulle göra om man fick tag i människan som kastat glaset...

Sov också med terassdörren öppen inatt, har ju bra staket på terassen och ingen skall nog ta sig in här nattetid :-)

http://schaferlyan.blogspot.com

 
cat

cat

7 juli 2011 09:56

De fyras gäng är nog en jättebra säkerhet. Fast jag tycker att de ser mer söta än skräckinjagande ut :)

Duvan visste säkert att Argos uppmärksamhet var riktad någon annanstans och att han inte tänkte sätta efter den.

http://1bildibland.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

7 juli 2011 20:43

Kan inte tänka mig att så många kliver in utan tillståndet när det gänget står vid dörren och hälsar dom välkomna ;) Även om det "bara" är 4 nu så går ni helt klart säkra på natten även om dörren är öppen.

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Ingen bild

Susan

7 juli 2011 22:51

Gulliga A som undviker lilla duvan :):)
Jag hade 17 grader hemma igår kl 24...phu
Puss

 
Ingen bild

Yvonne

7 juli 2011 23:17

Här har dom inte killerinstinkten på djur heller.men kommer det oväntat besök reagerar dom skarpt.Tagit bort jaktinstinkten på alla¨då vi har mycket vilt här.det visade sin på mh då dom tittade på mig när t´rasan släpptes,jag hade ju lärt dom nej,,men det är ju jag som ska leva med dom och behöver inga tjusiga papper på bra jaktinstinkt.
Kramen o ha en trevlig helg

 
Ninz

Ninz

8 juli 2011 00:24

Å vad många fyrbenta kärlekar! Kan gott tänka mig, guuuu nåde den som sätter fel fot i ert hem :) Snälla rara gulliga...kan jag få göra copy på dina sista rader, dem var heeelt outstanding bra!! En underbar kväller :)
KRAAAAM!!

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Måndag 6 maj 06:36

Att vara gammal och sjuk i Sverige är ingen höjdare om man inte prioriteras bort helt får man max 5 minuter på sej att berätta hur man mår. Lättakuten på Danderyd har vi dåliga erfarenheter av bägge två, mej skickade man hem med fullt utvecklad lun...

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards