Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Varning

Av Monica och Jacob - 19 november 2009 05:53


VARNING!



Du har säkert hört talas om att människor blir bortförda och får sina njurar stulna av organtjuvar på svarta marknaden.


Jag har råkat ut för något liknande...


Mina höfter stals från mig över natten för några år sedan.

Jag gick till sängs och vaknade upp med någon annans lår!

Ja, det hände bara sådär snabbt.

De nya låren hade konsistensen av havregrynsgröt.

Vems lår är det och vad hände med mina?

Jag tillbringade hela sommaren med att leta efter dom.

Till slut, arg och sårad, hann jag inte mer än resignera och acceptera att jag för alltid skulle fortsätta mitt liv i jeans förrän tjuvarna slog till igen!


Min rumpa var nästa offer.

Jag vet att det var samma gäng eftersom dom gjorde sig besväret att matcha min ända med låren, som dom snott redan tidigare.

Men min nya ända hade dom satt dit minst 1½ decimeter längre ner än mitt original!

Nu förstod jag att jag skulle bli tvungen att ge upp jeansen till förmån för långa kjolar istället.


För två år sedan insåg jag att även mina armar blivit utbytta.

En morgon när jag fönade mitt hår blev jag vettskrämd över att se ett gäddhäng på min överarm dingla fram och tillbaka takt med hårborsten jag använde för att föna mitt hår.

Det var riktigt läskigt - min kropp har blivit utbytt en del efter en annan.


Vad skulle hända härnäst?


När min stackars hals plötsligt försvann och jag istället fått den ersatt med en kalkons, bestämde jag mig för att gå ut och berätta min historia.

Kvinnor i världen, vakna upp och känn lukten av nybryggt kaffe!

Det kan vara sista gången Du använder Din ursprungliga näsa!

Dom där plastikkirurgerna använder riktiga implantat och kroppsdelar som dom stulit från Dig och mig!

Nästa gång någon Du känner berättar om något dom lyft - titta noga igen och ta för sjutton reda på från vem!

Var det från Dig?


Detta är ingen bluffvarning. Det här händer kvinnor dagligen! VARNA DINA VÄNINNOR!


P.S Förra året trodde jag någon stulit mina tuttar.

Jag låg på sängen och plötsligt var dom borta!

Men när jag hoppade ur sängen kunde jag dra en lättnadens suck - dom hade bara gömt sig i mina armhålor medan jag sov.

Nu har jag dom gömda innanför linningen i mina byxor.

 

Ha en bra dagGlad

 
 
Ingen bild

Snuffsan

19 november 2009 06:02

Känner vi igen:-( ;-)

 
Ingen bild

Phia

19 november 2009 06:12

Ja Du....det händer ju lite saker med kroppen när man blir äldre..Kan ju referera ett dagbarn min mor hade för många år sen.."Tant Elsy,,va långa bröst du har" Kram i höstmörkret.

 
Ingen bild

Monica till Phia

19 november 2009 06:46

Ja du barn kan vara brutalt ärliga ;-) ;-) bäst att hålla dom på avstånd.
Ha det bra:-)

 
Ingen bild

Siv

19 november 2009 09:12

HAHA tuttarna borta, där ser man vad man har att se fram emot ;-)
Kram

 
Flanören...

Flanören...

19 november 2009 12:45

En hiskeligt ryslig berättelse du består oss med.
Livet självt, kan vara hårt.
Men det är väl allas vår väg, vi har att vandra.

Som man kan jag väl villigt konstatera, att någon måste ha varit och bytt ut delar och funktioner.

http://www.nabbsjuan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pia

19 november 2009 17:46

HA HA HA.Stämmer perfekt

 
Ingen bild

Yvonne

20 november 2009 00:23

hi hi.verkar som dom har varit här också och bytt ut lite delar-
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Måndag 19 feb 17:15

Hu förra veckan var det riktig vinter här, fick skotta varje morgon och under all snö var isgatan kvar så man fick verkligen se sej för.         Nu har det tinat bort lite is men man får fortfarande se sej för, vore en katastrof om jag skull...

Av Monica och Jacob - Lördag 3 feb 16:03

Man har fått motion i vinter, snön har ju vräkt ner. Medan jag skottat har hundarna motionerat sej vilket ju inte är så tokigt.     Nu är det mindre roligt med all is man får gå försiktigt och se sej för har ju ingen större lust att hamna på...

Av Monica och Jacob - 21 augusti 2023 10:36

Mor skulle ha fyllt 90 år den 12/8 så vi tog och åkte till Edsbro tände ljus och bytte ut blommorna. Kalhyggena blir bara fler och fler på vägen mellan Rimbo och Edsbro, riktigt tragiskt att se eländet och absolut inte bra för klimatet som al...

Av Monica och Jacob - 2 augusti 2023 10:03

För att alla ska kunna bidra till ett smartare och mer hållbart samhälle har regeringen beslutat att alla elmätare ska bytas ut. Den nya mätare är förberedd för digitala tjänster och kan hjälpa dej hitta hushållets energitjuvar. Ärligt vem fan br...

Av Monica och Jacob - 30 juni 2023 11:10

Nu ska jag förvåna er med att tala om att jag träffat en riktigt bra och trevlig läkare på Närakuten. Ravindra hette hon och tog sej tid att gå igenom journalen och frågade och förklarade jag blev helt ställd kan jag tala om. Gav mej också ny med...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards