Direktlänk till inlägg 26 juli 2011

Dimsyn

Av Monica och Jacob - 26 juli 2011 09:57

Har problem med ögonen för tillfället, varje morgon är det som om någon hällt handkräm i dom snacka om dimsyn, det var flera år sedan det var så här jävligt.

Så det blir inget bloggande på morgonen som jag brukar men det går väl över snart hoppas jag. Nu har man ju vant sej vid det men första gången rusade man in till St Eriks ögonsjukhus och dom hittade ju inget fel så klart, inte konstigt när det är neurologiskt.

Vovvarna mår bra i alla fall, här är damp Signe på väg in med en pinne  

Vädret ja när ska fukten släppa, jobbigt är det


Mitt glädjeämne här i livet är att lilla gubben mår bra i alla fall .

Ha det bra      

 
 
Ingen bild

Siv

26 juli 2011 10:16

Förstod att det var något åt det hållet, hoppas det inte sitter i så länge.
Ja här ser man ju vems pinne det är;-))))
Vädret ja ingen höjdarsommar i år direkt, bara åska och fukt.
Ha det bra/KRAM

 
Ninz

Ninz

26 juli 2011 10:28

Är det på det viset att jag är först! Det vore välan coolt. Men jag råkade försvinna bort några minuter ifrån datorn. Så när det blir att trycka på enterknappen....ja då är det väl kört för min del hahaha. Usch vad läbbans med ögonen :( Men ta nu hand om dig vännen & pussa på din rara flock :D
KRAAM!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ninz

Ninz

26 juli 2011 10:32

Ja så blev det ;)
KRAAM!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

26 juli 2011 11:42

Vad tråkigt med dina ögon på morgonen :( Men tur det släpper sen iaf och inte håller i sig hela dagen :)

Hon ser ut att ha kul Signe med sin pinne :) Men filmen du lagt ut kan jag inte se alls, är bara en svart ruta :(

Visst var det en kul text, konstigt att man kan läsa fast det står så konstigt.

Ha en skön dag du och vovvarna :)

Kram

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
cat

cat

26 juli 2011 17:00

Hundar är så härliga när de leker med sina pinnar :)
Tråkigt det där med dimsynen.

http://1bildibland.blogspot.com

 
Vicke

Vicke

26 juli 2011 18:39

det låter inget vidare, jag hoppas att du blir bra fort nu

http://samhalletifokus.bloggplatsen.se

 
Beate

Beate

26 juli 2011 20:32

Gud så konstigt med dina ögon!!! Har aldrig hört talas om något liknande. Tur är väl att du känner igen symptomen och vet att det går över.
Den där pinnen var ju lagom stor om man säger så - eller lång rättare sagt.

PS. Tänkte på dig idag då jag såg en 5 cm lång larv. Så äckligt. Men bästaste vännen N insisterade att jag skulle fota den. Sedan var det en koltrast i närheten som såg sin lunch framför sig också. Men han vågade aldrig ta larven... Tänk att jag nu vet hur en koltrast der ut;-) DS

http://bp-computerart.blogspot.com

 
Ingen bild

Susan

26 juli 2011 20:45

Tråkigt med ögonen :( , måste känns hel skumt att inte se klart....det är inte dimma för att du druckit för många cider va ?? ;)
Vad varm i hjärtat jag blir att se att A är så pigg igen.Skönt att han bor hos ngn som lägger ner mkt kärlek & pengar på skador trotts hög ålder.
Krya på dig / Puss

 
Ninz

Ninz

26 juli 2011 22:09

Hur mår du gummi?
KRAM!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingegerd

Ingegerd

27 juli 2011 10:43

Aha, är det handkräm i mina ögon också?! För jag har också dimsyn, putsar och putsar på glasögonen och gnuggar mig i ögonen. Funderar på att handla ngt som fuktar ögonen. Men Du har en annan orsak tolkar jag det som. Måste sluta, husse kallar!

http://vitplister.blogg.se/?tmp=27103227

 
Ninz

Ninz

27 juli 2011 14:54

Sv; Hahahaha jag det blir en billig tuta för dogsen *asg* Lite deg å livet blir genast roligare :D :D En underbar dag till dig vännen :)
KRAAM!

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Måndag 6 maj 06:36

Att vara gammal och sjuk i Sverige är ingen höjdare om man inte prioriteras bort helt får man max 5 minuter på sej att berätta hur man mår. Lättakuten på Danderyd har vi dåliga erfarenheter av bägge två, mej skickade man hem med fullt utvecklad lun...

Av Monica och Jacob - Onsdag 24 april 16:19

Just som man satt på sommardäcken kom snön, vaknade upp till ett vinterlandskap igen. Oroar mej för blommorna och jordgubbarna som ju frös ner förra året men än så länge verkar dom klarat sej trots minusgrader på nätterna. I år blir det ...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards