Direktlänk till inlägg 1 november 2009

Avlivar myten om den könslöse Kalle Anka

Av Monica och Jacob - 1 november 2009 05:37

Ny månad nya tag, i dag regnar det igenRynkar på näsan bara att skratta och se glad ut

Full i skratt blir man, när man intervjuar folk på stan så är man sååååå miljöengagerad så hälften kunde räcka. Sedan går man hem och tänder eld på lövhögar kör småskalig eldning för att få värme så att hela Österåker stinker rök, hur bra är det på en skala för era barns lungor.I går kväll var det så att man skulle behövt gasmask på sista hundrundan.

   

Så här har ni väl inte sett Kalle förut.


För att tjata vidare om svininfluensan så ringde min mor igår och var rädd för att ta spruta nr 2, man hade ju sagt på TV att i Schweiz hade man stoppat vaccineringarna av barn, sjuka och dom över 60 med det vaccin som snart halva Sveriges befolkning fått. Man kan ju fråga sej vad dom håller på med, först ska man vaccineras sedan skrämmer dom skiten ur enSkrikandes Jag lugnade henne med att klarade du första så går det nog bra med andra också, hoppas det stämmer gud förbjude att hon blir sjuk.Läkemedelsverket experter tror jag inte mer på än på rödluvan och vargen, man sa ju att neurosedyn inte var farligt heller.


Slut på dagens gnällblogg, ha det bra/MonicaFlört

PS. Någon som vet hur mycket plats man har för bilder innan man behöver köpa mer. DS

 
 
Ingen bild

Siv

1 november 2009 06:15

Morgonsur eller ASG
Söta är dom vovvarna.
Natti natti/Kram

 
Ingen bild

Monica

1 november 2009 09:42

Jag är väl aldrig sur ;-)

 
Flanören...

Flanören...

1 november 2009 09:56

Hur många bilder?
Upp till 1000 får man beställa 100 per 20 kronor.
Därefter 200 för samma pengar.
När du laddar upp bilder finns det en information hur många du har laddat upp av ditt tillgängliga antal.
Finns också telefonnr och instruktion hur du beställer.
Glöm inte koden du får!
Egen erfarenhet.

Läste att det skulle bli gratis med bilderna och så skulle man få betala för att bli av med reklamen.

http://www.nabbsjuan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Monica

3 november 2009 13:10

Är jag dum på huvudet, svar ja det står ju klart och tydligt på uppladdningssidan;-) ;-)

 
Ingen bild

Snuffsan

4 november 2009 13:07

HAHA det visste jag inte om Kalle, och du skit i hundhataren.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 10:12

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Fredag 19 april 08:49

Detta är den trådlösa stickan den funkar bra men går inte att jämföra med ADSL som tuffade på jämt oavsett vad Telia försöker inbilla folk. På baksidan har Vivorna slagit ut så nu är det vår oavsett vad termometern säger. Hade problem med t...

Av Monica och Jacob - Torsdag 18 april 17:42

Har inte bestämt hur jag ska göra med bredband, Jacob har ju en sticka så vi är ju inte helt utan. Nyhetsflödet i detta land är ju helt kasst kvällstidningarna har ju blivit värsta skvallerpressen och SVT  är ju värdelösa även FB har blivit skit fo...

Av Monica och Jacob - Torsdag 4 april 12:09

I går fick jag ett brev från Telia där man talade om för mej att om tre veckor fimpar man min telefon och mitt bredband. Den 14 februari fick jag ett mail som sa att den 30 novemer stänger man ner fasta telefonen och bredbandet, bra tänkte jag då h...

Av Monica och Jacob - Lördag 30 mars 17:11

Ja vad säger man, måste ha varit en jävla smäll stackars människor som bor där. Man är inte säker någonstans nu för tiden, hur kunde det bli så här vi lite äldre som har något att jämföra med ser ett land i totalt förfall. Skulle inte vilja va...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards